ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

صرافی رمزارز کوین بیس
تکنولوژی

ارزش بازار صرافی رمزارز کوین بیس از ۱۰۰ میلیارد دلار فراتر رفت

در ماه‌های اخیر قیمت رمزارزها به ویژه بیت کوین افزایش چشمگیری داشته که روی درآمد صرافی‌ها تاثیرگذار بوده. یکی از آن‌ها، صرافی کوین بیس است که حالا ارزشی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار دارد. سهام ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰

در ماه‌های اخیر قیمت رمزارزها به ویژه بیت کوین افزایش چشمگیری داشته که روی درآمد صرافی‌ها تاثیرگذار بوده. یکی از آن‌ها، صرافی کوین بیس است که حالا ارزشی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار دارد.

سهام صرافی کوین بیس در آینده بطور عمومی عرضه می‌شود، با این حال طبق گزارشی جدید و بر اساس فروش خصوصی سهام، ارزش آن نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته و به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار می‌رسد.

با توجه به چنین ارزشی، صرافی کوین بیس با ارزش اولیه بالاتری نسبت به تمام کمپانی‌های فناوری آمریکایی از زمان عرضه اولیه فیسبوک در بازار بورس عرضه می‌شود.

این صرافی در ۹ ماهه اولیه ۲۰۲۰ توانست به درآمد ۶۹۱ میلیون دلاری دست پیدا کند که از این مبلغ، ۱۴۱ میلیون دلار آن سود بوده. این موضوع اهمیت بالایی دارد چرا که کوین بیس در سال ۲۰۱۹ از درآمد ۵۳۰ میلیون دلاری با ضرر ۳۰ میلیون دلاری مواجه شد و حالا نه تنها توانسته از ضرردهی جلوگیری کند، بلکه در بازه زمانی کوتاه‌تر به سود بالای ۱۰۰ میلیون دلار هم دست پیدا کرده است.

صرافی کوین بیس

درآمد این کمپانی مربوط به ماه‌های اولیه ۲۰۲۰ یعنی قبل از صعود سرسام‌آور قیمت رمزارزها به ویژه بیت کوین می‌شود. علاوه بر این، بیت کوین در سال جاری میلادی توانست برای اولین بار قیمتش را به بالای ۵۰ هزار دلار برساند و حالا می‌خواهد قله ۶۰ هزار دلاری را فتح کند. این رشد قیمت روی درآمد کوین بیس تاثیر مثبتی خواهد داشت چرا که افراد بیشتری نسبت به خرید و فروش آن اقدام خواهند کرد.

کوین بیس ماه گذشته میلادی از طریق «Nasdaq Private Market» توانست ۱.۸ میلیون سهام را به طور هفتگی به فروش برساند که هدف از اینکار، دستیابی به یک قیمت مرجع برای عرضه اولیه بود.

در ابتدا این صرافی ۷۵ هزار سهام را با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش رساند که از ارزش بازار ۵۴ میلیارد دلاری آن خبر می‌داد و بسیار بالاتر از ارزش ۸ میلیارد دلاری آن در سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شد. در ادامه بخشی از سهامش با قیمت ۳۰۱ و ۳۰۳ دلار به فروش رسیدند. در نهایت ۱۲۷ هزار سهم با قیمت ۳۷۳ فروخته شدند که ارزش بازار آن را به ۱۰۰.۲۳ میلیارد دلار می‌رسانند.

در حال حاضر کوین بیس رسما ارزش بازارش را اعلام نکرده و نمی‌دانیم از آخرین عرضه خصوصی سهامش برای قیمت‌گذاری در عرضه اولیه استفاده می‌کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Amirabbas103024
    Amirabbas103024 | ۲ اسفند ۱۳۹۹

    ؟?

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۲ اسفند ۱۳۹۹

    چیزی که متوجه نمی شم این که چه طور ممکنه یکی که معلوم نیست کیه بیاد بگه این پول دیحیتالی که من ساختم و با ارزشه و شما باید بابت این پول دیجیتال به من پول واقعی بدید.
    و جالب تر اینه که این پول جوری ساخته شده که ردگیری نشه یعنی مناسب ترین وسیله برای تبهکاران و بهترین کمک به مافیای جهانی بعد اکثریت مردم هم برن بخرن.
    واقعا جهان آزاد کجا داره میره؟

    • Amin Riahi
      Amin Riahi | ۲ اسفند ۱۳۹۹

      سلام دوست عزیز عرض دیجیتال یا هرچیز دیگه ای مثل طلا نفت مثل سکه هرچیزی میتونه باشه توی صرافی یا اکسچنج یا هرچیز مرطبت با اون هست به طور مثال اگر ارز دیجیتال توی صرافی بایننس که وجود داره توی ترید کردن یعنی خرید فروش هولد کردن یعنی دپوی اون ارز. یه حمایت اونم حمایت جهانیه اگر حمایت عموم نباشه توی ترید کردن اون ریزش پیدا میکنه و سقوط میکنه اگر حمایت مردم باشه و مدام توی ترید کردن بخرن این باعث میشه عرض رشد کنه کسی کسی مجبور به خرید چیزی نمیکنه و هیچ وقت هیچ وقت پول واقعی به کسی داده نمیشه بابت خرید فروش اون یعنی هیچ کسی این کارو نمیکنه مگر این پول از ترید کردن بدست بیاره و تبدیل به پول واقعی کنه کسایی هستن که واقعا کار بلد هستن که با ماینر ارز استخراج میکنن و توی ترید کردن استفاده میکنن مردمی هم هستن که سرمایه یا پول خودشونو میزارن وارد این کار میکنن ارز دیجیتال با دستگاه ماینر به طریقه یک مسئله بسیار پیچیده ریاضی استخراج میشه

    • dr x dr xx
      dr x dr xx | ۲ اسفند ۱۳۹۹

      الان مگر دلار آمریکا پشتوانه دارد؟ دلار و یورو و پوند هیچکدام پشتوانه ای ندارند صرفا کاغذی هستند که دولت ها چاپ می کنند و آن را کنترل می کنند، بهتر نیست نظام مالی از کنترل دولت ها در بیاید؟

      • آریا
        آریا | ۲ اسفند ۱۳۹۹

        این هم از اون حرف های بی سرو ته که فقط از متوهمانی مثل رائفی پور در میاد.
        پشتوانه دلار . اقتصاد امریکا با تولید ناخالص ملی 22 تریلیون دلاریه
        یورو هم همچنین.
        پول اگر در کنترل دولت ها نباشه به کنترل تبهکاران در میاد. روی دولت مردم میتونن کنترل داشته باشن (البته در سیستم های دموکراتیک) ولی روی تبه کاران هیچ کنترلی نیست. مگر اینکه خودت هم یکی از اون تبه کارا باشی

    • Amin Riahi
      Amin Riahi | ۲ اسفند ۱۳۹۹

      سلام دوست عزیز ارز دیجیتال با دستگاه ماینر به صورت مسئله ریاضی خیلی پیچیده استخراج میشه و به دست میاد و یک سری مردم هستن که پول میدن اونو میخرن و یک سری هستن که اونو به وسیله دستگاه ماینر به دست میارن و به خاطر رشد سرمایشون توی صرافی مثل بایننس سرمایه گذاری میکنن و رشد خوبی هم داره برای ردگیری و تراکنش های اون دولت ها دارن سعی میکنن این مسئله حل کنن

    • Rayanlap
      Rayanlap | ۲ اسفند ۱۳۹۹

      ارزش دلار چیه؟فدرال رزرو.همین

    • saeed۱۹۸۵۹
      saeed۱۹۸۵۹ | ۲ اسفند ۱۳۹۹

      متفکرین عزیز اصلا توجه نکردید
      سازمان ، شخص یا هرچیزی که بیت کوین به وجود اورده کیه ؟ بعد این شخص که نمیدونیم کیه (ساتوشی ناکاموتو) یک میلیون بیت کوین برا خودش نگه داشته بعد گفته بیاد این استخراجش کنید عزیزا سر سوزن توجه کنید .
      شمایی که میگید پشت دلار هیچی نیست برادر پشت دلا بزرگ ترین کشور دنیاست پشت دلار بزرگ ترین ارتش دنیاست پشت دلار تمام اون چیزی که ما از دنیا میشناسیم پشت دلار سرزمین ارزو هاست که ۹۹ درصد شما ارزو دارید برید اونجا یا اصلا اونجا به دنیا میومدید چه مجازی و غیر مجازی چه بانک ها چه غیره
      این پرپاگاندای رسانه ای کنار بگذارید که دلار فلانه
      پشت اون بیت کوین جز یه حماقت و جز تمایل یه عده برای مخفی کردن خرید هاشون که احتمالا ریشه توی دارک وب داره چیز دیگه ای نیست
      این که عملا داریم به مافیای و باندهای جنایت کار قدرت و سلاح میدیم عجیبه دیگه الکاپون ها و اسکوبا های مدرن دیگه از طریق تراکنش های بانکی قابل کشف نخواهند بود

    • Hitchhiker
      Hitchhiker | ۲ اسفند ۱۳۹۹

      تو همین اینترنت هم کلی فیک نیوز ساخته میشه و خیلی هم خلاف میشه ولی این دلیل میشه که بگیم اینترنت به درد نمی خوره؟

      اتفاقا بیت کوین رو خیلی راحت میشه ردگیری کرد فقط نمیشه تشخیص هویت داد
      بیت کوین صرفا یه ارز حالا اینکه برای تبهکاری هم ازش استفاده شده دلیل نمیشه بگیم برای باج گیری ساخته شده و در مقابل بیت کوین خیلی مشکلات فیات رو نداره

    • آریا
      آریا | ۲ اسفند ۱۳۹۹

      منم اعتمادی به این نوع ارز ها ندارم.
      پولی که با کارت گرافیت تولید بشه چه پشتوانه ای داره آخه؟

مطالب پیشنهادی