ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی ردمی نوت ۱۰ پرو پیش از رونمایی رسمی افشا شد

شیائومی در تاریخ ۱۴ اسفند از جدیدترین گوشی‌های سری ردمی نوت رونمایی می‌کند. با وجودی که بیش از یک هفته به رویداد معرفی باقی مانده،‌ تصویری از ردمی نوت  ۱۰ پرو در توییتر به اشتراک ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۵

شیائومی در تاریخ ۱۴ اسفند از جدیدترین گوشی‌های سری ردمی نوت رونمایی می‌کند. با وجودی که بیش از یک هفته به رویداد معرفی باقی مانده،‌ تصویری از ردمی نوت  ۱۰ پرو در توییتر به اشتراک گذاشته شده که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

اطلاعات تصویر مربوط به ردمی نوت ۱۰ پرو، اشاره‌ای به پشتیبانی از شبکه 5G ندارد، با این حال با توجه به این تصویر، به نظر می‌رسد که حفره مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر ابعاد کوچکتری نسبت به نسل قبلی دارد. هنوز مشخص نیست که گوشی هوشمند جدید ردمی با حسگر اثر انگشت روی فریم رونمایی خواهد شد یا خیر.

در پنل پشتی ردمی نوت ۱۰ پرو ماژول چهارگانه دوربین شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و فلاش LED دیده می‌شود. به نظر می‌رسد باید منتظر موبایل جدید در رنگ‌های آبی، برنزی و خاکستری به بازار باشیم. با این وجود در تصویر فاش شده این دستگاه در رنگ‌های آبی و نارنجی به چشم می‌خورد.

انتظار می‌رود ردمی نوت ۱۰ پرو با پنل IPS و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه شود. خبرهای غیر رسمی در مورد عرضه آن با نمایشگر AMOLED نیز منتشر شده است.

احتمال دارد این گوشی هوشمند جدید با چیپست اسنپدراگون 732G در دسترس کاربران قرار بگیرد. پوکو ایکس ۳ نیز از همین تراشه بهره می‌برد. انتظار می‌رود ردمی نوت ۱۰ پرو با باتری با ظرفیت ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی وارد بازار شود و خبرهایی در مورد بهره‌مندی از فناوری شارژ سریع آن منتشر شده است.

ردمی نوت ۱۰ پرو احتمالا در بازار هند در سه نسخه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، نسخه دیگر با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و در نهایت نسخه سوم با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شود. از طرفی انتظار می‌رود ردمی نوت ۱۰ پرو مکس، نخستین گوشی 5G از سری ردمی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی