ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای گوگل پیکسل 5a منتشر شد

پاییز امسال، گوگل گوشی هوشمند پیکسل ۵ را معرفی و به بازار عرضه کرد. در نتیجه انتظار می‌رود موبایل بعدی این شرکت پیکسل 5a باشد که رندرهای فاش شده ای از آن از طریق حساب ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۵

پاییز امسال، گوگل گوشی هوشمند پیکسل ۵ را معرفی و به بازار عرضه کرد. در نتیجه انتظار می‌رود موبایل بعدی این شرکت پیکسل 5a باشد که رندرهای فاش شده ای از آن از طریق حساب کاربری »OnLeaks» به اشتراک گذاشته شده و خبر از شباهت طراحی پیکسل 5a با نسل قبلی یعنی پیکسل 4a 5G‌ می‌دهد.

با نگاهی به رندرهای به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته پیکسل 5a را با طراحی و ابعادی دقیقا مشابه نسل قبلی در دسترس کاربران قرار دهد. براساس پست منتشر شده از سوی این منبع، گوشی هوشمند جدید از نمایشگر تخت ۶.۲ اینچی OLED با رزولوشن +FHD  بهره خواهد برد.

دوربین سلفی موبایل مذکور در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر قرار دارد. همان‌طور که در رندر فاش شده دیده می‌شود، هرچند حاشیه‌های پیکسل 5a به اندازه گوشی‌های پرچمدار باریک نیست، اما ظاهرا کاربران باید منتظر موبایلی با حاشیه‌های نسبتا باریک باشند.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد موبایل جدید گوگل با جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، بهره‌مندی از اسپیکر استریو و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی به بازار عرضه شود.

در پنل پشتی موبایل جدید نیز کاربران احتمالا باید منتظر ماژول دوربین دوگانه به همراه فلش باشند. هنوز مشخصات دوربین‌های اصلی و ثانویه پیکسل 5a به اشتراک گذاشته نشده است، اما این منبع آگاه ادعا می‌کند احتمالا موبایل جدید از حسگر فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) بهره می‌برد.

هنوز اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات پیکسل 5a اعم از چیپست، رم و ظرفیت حافظه داخلی جزئیاتی در دست نیست. همچنین در حال حاضر هنوز مشخص نیست گوگل تصمیم گرفته چه زمانی موبایل جدید خود را معرفی و به بازار عرضه کند. با توجه به اینکه پیکسل 4a مردادماه و نسخه 5G‌ آن نیز در مهرماه به بازار عرضه شد، به نظر می‌رسد هنوز باید چند ماهی صبر کنیم تا گوگل گوشی هوشمند بعدی را به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmd
    Ahmd | ۵ اسفند ۱۳۹۹

    ساچ واو ?
    گوگلم خلاقیتو بوسیده گذاشته کنار

مطالب پیشنهادی