ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ZTE یک ساعت هوشمند گیمینگ معرفی می‌کند

ZTE در کنار معرفی گوشی هوشمند گیمینگ رد مجیک ۶ در رویداد ۱۴ اسفندماه،‌ احتمالا از نخستین ساعت هوشمند مخصوص گیمینگ سری رد مجیک نیز رونمایی خواهد کرد. «نی ‌فی» مدیرعامل این شرکت در شبکه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

ZTE در کنار معرفی گوشی هوشمند گیمینگ رد مجیک ۶ در رویداد ۱۴ اسفندماه،‌ احتمالا از نخستین ساعت هوشمند مخصوص گیمینگ سری رد مجیک نیز رونمایی خواهد کرد.

«نی ‌فی» مدیرعامل این شرکت در شبکه اجتماعی چینی ویبو از رونمایی ساعت هوشمند «رد مجیک» خبر داده است. البته در پست منتشر شده صراحتا اعلام نشده که موبایل و ساعت هوشمند جدید همزمان رونمایی خواهند شد.

به نظر می‌رسد ساعت هوشمند جدید به شکل حیرت انگیزی شبیه آنر مجیک واچ ۲ است. با توجه به اطلاعات منتشر شده در پست مربوطه، ساعت هوشمند جدید رد مجیک نوبیا با نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED و با رزولوشن ۴۵۴ پیکسل رونمایی خواهد شد.

این نخستین بار نیست که این شرکت ساعت هوشمند به بازار عرضه می‌کند و پیش از این نیز نوبیا آلفا و نوبیا واچ را در دسترس کاربران قرار داده است. ساعت‌های هوشمند قبلی مجهز به نمایشگر بزرگ و دارای انحنا بودند،‌ حال آنکه رد مجیک نوبیا ‌طراحی نسبتا ساده‌ای نسبت به نسل‌های قبلی دارد.

شاید ساعت هوشمند مخصوص بازی ZTE نیز یکی از محصولات متفاوت این شرکت همچون گوشی هوشمند نوبیا Z20 مجهز به نمایشگر دوگانه و آکسون 20 5G با دوربین سلفی زیر نمایشگر است.

این سوال مطرح است که با ساعت هوشمند مخصوص بازی چه کاری می‌توان انجام داد؟ این احتمال وجود دارد که چون ساعت هوشمند نوبیا زد مجیک گجتی از سری رد مجیک است، بتوان از آن در همراهی با گوشی‌های این سری استفاده کرد.

برخی از ساعت‌های هوشمند امکان بازی کردن را برای کاربران فراهم می‌کنند. در گوگل پلی استور بازی‌های محدودی وجود دارد که کاربران دستگاه های با سیستم عامل Wear OS بتوانند از آنها استفاده کنند. با این وجود انتظار می‌رود اگر ساعت هوشمندی پسوند مخصوص بازی را همراه نام خودش به یدک بکشد، احتمالا گزینه‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

استفاده از ساعت هوشمند مخصوص بازی در کنار گوشی هوشمند یا کنسول بازی و کامپیوتر نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی باشد. ممکن است کاربران بتوانند با ساعت هوشمند مخصوص گیمینگ ماموریت جیمز باند را با گجتی روی مچ دست خود به انجام برسانند.

در نهایت باید دید ساعت هوشمند جدید با چه مشخصاتی رونمایی خواهد شد و آیا یک گجت پوشیدنی معمولی است یا قرار است ویژگی‌های خاصی را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی