ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای ویدیویی از جدیدترین گوشی تاشوی مفهومی TCL با پایه نگهدارنده و کیبورد

بازار گوشی‌های تاشو داغ‌تر از همیشه است و شرکت‌های مختلفی می‌خواهند سهمی در این بازار داشته باشند. حالا ویدیویی از یک گوشی تاشوی مفهومی TCL منتشر شده که از دو ناحیه خم می‌شود و همچنین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵

بازار گوشی‌های تاشو داغ‌تر از همیشه است و شرکت‌های مختلفی می‌خواهند سهمی در این بازار داشته باشند. حالا ویدیویی از یک گوشی تاشوی مفهومی TCL منتشر شده که از دو ناحیه خم می‌شود و همچنین از پایه نگهدارنده و کیبورد بهره می‌برد.

این گوشی مفهومی شبیه به یک دستگاه در فیلم‌های علمی تخیلی به نظر می‌رسد که می‌تواند اندازه دو دستگاه کارایی داشته باشد. در حقیقت اگر چنین محصولی با مشخصات فنی قدرتمند وارد بازار شود، می‌تواند برای تبلت‌های مایکروسافت و اپل دردسر ایجاد کند.

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، این دستگاه در دو ناحیه خم می‌شود. این محصول یک تبلت ۱۰.۱ اینچی است که در بخش پشتی خود از یک پایه نگهدارنده بهره می‌برد و کاربر می‌تواند با تا کردن بخشی پایینی صفحه، از آن به عنوان کیبورد استفاده کند.

خم شدن ناحیه پایینی و همچنین قرارگیری کیبورد روی آن، باعث می‌شود کاربر به راحتی شروع به تایپ کند، البته کلیدها اندازه بزرگی ندارند که با توجه به اینکه با یک طرح مفهومی روبه‌رو هستیم، نمی‌توانیم از آن خرده بگیریم.

زمانی که دستگاه از وسط بسته می‌شود، روی بخش بیرونی آن یک نمایشگر دیگر هم به چشم می‌خورد که البته در ویدیوی افشا شده جزئیاتی درباره آن وجود ندارد.

در حالت کلی این گوشی تاشوی مفهومی TCL شبیه به گلکسی زد فولد ۲ به نظر می‌رسد که البته نمایشگر بزرگتری دارد و از قابلیت‌های بیشتری هم بهره می‌برد. با وجود این موضوع، یک محصول کامل نیست.

همانطور که گفتیم با یک محصول مفهومی روبه‌رو هستیم و در صورتی که TCL‌ بخواهد آن را وارد بازار کند، باید با بهبودهای زیادی همراه باشد. با این وجود نباید انتظار داشته باشیم که در آینده نزدیک چنین محصولی به تولید انبوه برسد. در کنار مشکلات فنی که می‌توانند در تولیدش دردساز شوند، قیمت بسیار بالایی هم خواهد داشت چرا که برای مثال هواوی میت ایکس ۲ که اخیرا معرفی شده قیمتی نزدیک به ۳۰۰۰ دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی