ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریلمی نارزو ۳۰ پرو معرفی شد: نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و شبکه 5G با قیمت کمتر از ۲۵۰ دلار

شرکت ریلمی از اولین مدل‌های سری نارزو ۳۰ رونمایی کرد که شامل گوشی‌های نارزو ۳۰ پرو و نارزو 30A می‌شود. گوشی ریلمی نارزو ۳۰ پرو که از شبکه 5G و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

شرکت ریلمی از اولین مدل‌های سری نارزو ۳۰ رونمایی کرد که شامل گوشی‌های نارزو ۳۰ پرو و نارزو 30A می‌شود. گوشی ریلمی نارزو ۳۰ پرو که از شبکه 5G و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد، در نسخه پایه ۲۳۵ دلار قیمت دارد.

ریملی در مدل پرو روی توانایی اجرای بازی‌ها، کیفیت دوربین و ارتباطات سریع تمرکز کرده. در مقابل نارزو 30A یک موبایل اقتصادی با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

ریلمی نارزو ۳۰ پرو

به گفته ریلمی، نارزو ۳۰ پرو قدرتمندترین گوشی میان‌رده گیمینگ بازار محسوب می‌شود. این دستگاه به چیپ مدیاتک دیمنسیتی 800U مجهز شده که از دو هسته Cortex-A76 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، شش هسته Cortex-A55 و پردازشگر گرافیکی Mali-G57 MC3 بهره می‌برد.

ریملی برای این محصولش از نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس استفاده کرده که رفرش ریت برابر ۱۲۰ هرتز دارد. رفرش ریت نمایشگر بطور خودکار و با توجه به محتوای در حال نمایش بین ۶۰ و ۱۲۰ هرتز تغییر می‌کند. حداکثر روشنایی این پنل به ۶۰۰ نیت می‌رسد.

ریلمی نارزو ۳۰ پرو

دوربین اصلی این دستگاه ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است که با حالت Super Nightscape عملکرد مناسبی در شرایط نوری ضعیف دارد. با این موبایل میان‌رده می‌توان ویدیوهای 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و 1080p با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه گرفت.

ریلمی نارزو ۳۰ پرو از دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم بهره می‌برد. حفره درون نمایشگر این دستگاه یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند که به حالت Super Nightscape مجهز شده است.

ریلمی نارزو ۳۰ پرو

این دستگاه در نسخه استاندارد با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 به فروش می‌رسد، با این حال می‌توان آن را با نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم سفارش داد.

ریلمی این محصول را به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده که همراه با شارژر ۳۰ واتی موجود در جعبه، در مدت ۶۵ دقیقه بطور کامل شارژ می‌شود. در جعبه این دستگاه شارژر، یک کابل، محافظ نمایشگر و قاب محافظ قرار دارد و همچنین از جک ۳.۵ میلی هدفون به همراه دالبی اتموس و صدای Hi-Res پشتیبانی می‌کند.

ریلمی نارزو ۳۰ پرو

این دستگاه که از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ بهره می‌برد و در آینده نزدیک اندروید ۱۱ را دریافت می‌کند، در نسخه پایه قیمتی برابر ۲۳۵ دلار دارد و در نسخه بالاتر با قیمت ۲۷۵ دلار به فروش می‌رسد. این دستگاه در تاریخ ۱۴ اسفند روز وارد بازار خواهد شد.

ریلمی نارزو 30A

به سراغ گوشی اقتصادی این برند می‌رویم که از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. با این باتری می‌توان ۵۲ ساعت صحبت کرد و یا تا ۱۰ ساعت مشغول اجرای بازی بود. این باتری که فناوری شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند، می‌تواند به عنوان پاوربانک هم استفاده شود.

ریلمی نارزو 30A

ریلمی نارزو 30A دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوش اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۶۰ هرتز است که حداکثر روشنایی ۵۷۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی هوشمند به چیپ مدیاتک هلیو G85 مجهز شده و در دو نسخه مجهز به ۳/۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

ریلمی نارزو 30A

دوربین اصلی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای 1080p است و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. ریلمی نارزو 30A با قیمت پایه ۱۲۵ دلار به فروش می‌رسد و نسخه بعدی قیمتی برابر ۱۴۰ دلار دارد. این دستگاه ۱۵ اسفند وارد بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۶ اسفند ۱۳۹۹

    وای خدا چه خوش قیمت

مطالب پیشنهادی