ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

واکسیناسیون عموم مردم از خرداد ۱۴۰۰ با واکسن کوو ایران برکت آغاز می‌شود

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از آغاز واکسیناسیون کرونا با واکسن ایرانی کوو ایران برکت از خرداد ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد. «محمد مخبر» صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح بزرگترین بیمارستان سیار کشور درباره ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از آغاز واکسیناسیون کرونا با واکسن ایرانی کوو ایران برکت از خرداد ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

«محمد مخبر» صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح بزرگترین بیمارستان سیار کشور درباره واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام گفت: «ایمن‌ترین و کم‌عارضه‌ترین واکسن کرونا در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، وزارت بهداشت تأیید دارد که واکسن با بالاترین استانداردها ساخته شده است و فاز دو و سه ادغام و از این هفته آغاز می‌شود.»

به گفته مخبر فاز اول تست بالینی کوو ایران برکت با موفقیت پایان یافته و آماده ورود به فاز بعدی این طرح مطالعاتی است: «در هفته آینده فاز دوم یا احیانا تلفیق فازهای دوم و سوم آغاز خواهد شد.»

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی واکسیناسیون عمومی در کشور آغاز می شود، گفت: «اوایل خرداد ماه سال آینده واکسیناسیون عمومی با واکسن ایرانی کرونا آغاز می شود.»

وی گفت که در زمینه تولید انبوه این واکسن، قابلیت زیادی داریم و ظرف دو تا دو و نیم ماه آینده، دغدغه‌ای برای واکسن کرونا نخواهیم داشت؛ فکر می‌کنیم اواسط اردیبهشت یا هفته اول خرداد واکسیناسیون کرونا برای مردم با واکسن کوو ایران برکت آغاز خواهد شد‌.

تزریق انسانی مرحله اول مطالعات بالینی نخستین واکسن کرونا ساخت محققان ایرانی با نام «کُوو ایران برکت» روز سه شنبه (نهم دی ماه) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری روی سه داوطلب آغاز شد.

تزریق نخستین مرحله واکسن ایران کوو برکت بین داوطلبان ۱۸ تا ۵۰ سال در قالب فاز اول تست انسانی واکسن ایرانی انجام شد و ۵۶ داوطلب این مرحله دو دوز واکسن خود را دریافت کردند و تزریق آخر واکسن هم ۳۰ بهمن ماه به آخرین داوطلب این مرحله انجام شد.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در صورت تایید نتایج فاز اول و پروتکل فاز بعدی تا پایان اردیبهشت سال آینده نتایج فاز دوم مطالعه به پایان می رسد. همانطور که گفته شد قرار است فازهای دوم و سوم این مطالعه بالینی همزمان آغاز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • esmail hasany
    esmail hasany | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

    الان که دارن اقلیت های پر خطر را واکسن میزنند
    اون موقع هم که عموم مردم شروع میشه
    خوبه روند سریع نیست ولی مثبت آره
    بعد اونهایی که میگن واکسن ایرانی خوب نیست تمام واکسن هایی که در کل عمر میزنید ساخت این است ....
    ?????

  • Ali ghasemian
    Ali ghasemian | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

    یا حضرت عام‌الفیل ، بعد از سه ماه که میاد، چقدر زمان میبره تا ۱۶۰ میلیون دوز تولید بشه

  • molavy
    molavy | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

    فقط واسکن فریزر انگلیسی ، باقیست به درد نمیخوره

    • Ali Hatami
      Ali Hatami | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

      اون واکسن فریزر نیست بزرگوار، واکسن یخچاله ? شما برو تو یخچال

  • Mohsenaa
    Mohsenaa | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

    ممنون... خدایا یه لحظه ما را از این غرب پرستان و خود تحقیران دور بفرما..

    • MH TGR
      MH TGR | ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

      ???✅✅

    • Amir Dv
      Amir Dv | ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

      والا

  • bardia
    bardia | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

    بسیار عالی

  • مممممم
    مممممم | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

    ? ? ? مثل گوشی ایرانی و خیلی چیز های دیگه که فقط برچسب ساخت ایران داره ?

  • Ali Hatami
    Ali Hatami | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

    لیاقت خیلیا همون فایزر مضخرف کشنده اس

    • zitanix
      zitanix | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

      ساقیت عوض کن درست میشه، نگران نباش

      • Ali Hatami
        Ali Hatami | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

        درست یعنی مثل تو؟ خدا نکنه...

    • Rgb-rtx
      Rgb-rtx | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

      منظورت مزخرفه دکتر جان ؟!!!!! شما فایزر نزن، روغن بنفشه استعمال کن !!

      • Ali Hatami
        Ali Hatami | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

        کاش یه مقدار واکسن فایزر وارد میکردن، هر کی دلش خواست بره بزنه... ببینم اون وقتم اینجوری گریبان چاک میدادی یا میرفتی انتهای صف منتظر واکسنت میشدی. در ضمن واکسن و به دست میزنن، گفتم شاید ندونی.

  • رضا
    رضا | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

    شما بزن ولی من نمیزنم لعنت به چین و روسیه

    • Amir Dv
      Amir Dv | ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

      نزن
      حالا یجوری لعنت به چین و روسیه میفرستی انگار آمریکا و انگلیس و رفقاشون خیر مارو میخوان

  • neghab
    neghab | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

    یا اکثر امامزاده ها خودتون رحم کنید

  • MH TGR
    MH TGR | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

    ???✌✌✌?????????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی