ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

رنو تالیانت معرفی شد؛ جدیدترین نواده تندر 90 برای بازار ترکیه

رنو با تغییر نشان نسل سوم داچیا لوگان، در نظر دارد آن را تحت نام تالیانت (Taliant) به فروش برساند. این خودرو اخیرا در ترکیه رونمایی شده و در بازارهایی عرضه می‌شود که داچیا فعالیتی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵

رنو با تغییر نشان نسل سوم داچیا لوگان، در نظر دارد آن را تحت نام تالیانت (Taliant) به فروش برساند. این خودرو اخیرا در ترکیه رونمایی شده و در بازارهایی عرضه می‌شود که داچیا فعالیتی در آنها ندارد.

تالیانت در حقیقت جایگزین سیمبل محسوب می‌شود. با آنکه این محصول جدید بر مبنای لوگان توسعه پیدا کرده، ولی در برخی جزئیات بدنه تفاوت‌هایی با آن دارد. برای نمونه چراغ‌های جلو و عقب و کاپوت این خودرو متفاوت از همزاد رومانیایی بوده و طراحان رنو سعی کرده‌اند با اعمال تغییراتی در آنها و همچنین جلوپنجره، تالیانت را با دیگر محصولات کمپانی همسو کنند.

رنو تالیانت
داچیا لوگان

شاخص‌ترین تفاوت تالیانت و لوگان در نمای عقب، دو تکه بودن چراغ‌ها و امتداد بخشی از آنها به روی درب صندوق است. در نمای جانبی، رینگ‌های آلیاژی با رنگ دوگانه، تالیانت را از لوگان متمایز می‌کنند. به طور کلی باید گفت تغییرات اعمال شده روی بدنه مدل فرانسوی کاملا مثبت بوده و آن را از همزاد رومانیایی زیباتر و خوش‌استیل‌تر کرده است.

رنو تالیانت
داچیا لوگان

از کابین رنو تالیانت فعلا تصاویری در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته، ولی بعید به نظر می‌رسد تفاوت چندانی با کابین لوگان داشته باشد. این سدان اقتصادی بیشترین فضای داخلی را در کلاس B ارائه می‌کند، کلاسی که به خاطر افزایش محبوبیت مدل‌های شاسی‌بلند و کراس‌اوور اکنون خلوت‌تر از هر زمان دیگری است.

کابین لوگان

در رابطه با مشخصات فنی نیز اطلاعاتی در دست نیست، ولی به احتمال زیاد در زیر کاپوت رنو تالیانت هم یک موتور 3 سیلندر انجام وظیفه خواهد کرد. این موتور در نسخه تنفس طبیعی و توربو موجود بوده و در بیشترین حالت حدود 100 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. بسته به نوع موتور، تالیانت احتمالا با گیربکس 6 سرعته دستی و گیربکس CVT عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود یک موتور دوگانه LPG نیز در دسترس مشتریان باشد.

شاخه رنو در ترکیه، فروش تالیانت را از اواسط امسال در این کشور آغاز خواهد کرد. درباره قیمت این سدان نیز چیزی اعلام نشده، اما برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم داچیا لوگان اکنون با پرداخت 7,670 پوند قابل خرید است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی