ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

یک ایرانی مقیم کانادا متهم به آزار و اذیت راننده اوبر شد

در طی هفته گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که درگیری و مشاجره سه مسافر و یک راننده اوبر را نشان می‌داد. از آنجا که یکی از این مسافران ایرانی بود ویدیو مذکور در میان ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۵۱

در طی هفته گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که درگیری و مشاجره سه مسافر و یک راننده اوبر را نشان می‌داد. از آنجا که یکی از این مسافران ایرانی بود ویدیو مذکور در میان ایرانیان بازدید فراوانی داشته است.

این مسافر که آرنا کیمیایی نام دارد ۲۴ سن داشته و حالا به نظر می‌رسد که به همراه دو مسافر دیگر توسط مقامات قضایی تحت پیگرد قانونی است.

ماجرا از این قرار است که راننده اوبر پس از سوار کردن این سه مسافر متوجه عدم استفاده آن‌ها از ماسک شده و بنابراین خودرو خود را در یک پمپ بنزین متوقف کرده و از مسافران می‌خواهد که پس از تهیه ماسک مجدداً سوار اتومبیل او شوند تا بتواند به مسیر خود ادامه دهد. مسافران پس از تهیه ماسک سوار اتومبیل شده و پس از آن شروع به آزار و اذیت راننده می‌کنند.

آن ها با برداشتن ماسک خود و راننده به وی حمله کرده و از الفاظ رکیک استفاده می‌کنند. یکی از مسافران نیز اقدام به تمسخر و توهین به راننده کرده و وی را تهدید می‌کند. تمامی این موارد توسط دوربینی در خودرو راننده اوبر ضبط می‌شود.

با اعلام شکایت راننده اوبر به پلیس، پس از چند روز ماموران پلیس شهر لاس وگاس دو نفر از این مسافران را به اتهام آزار با ماده شیمیایی، ضرب و جرح، توطئه و نقض مقررات بهداشتی و ایمنی دستگیر کرده و یکی دیگر از مسافران را نیز تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهند.

در طی چند روز گذشته خبرگزاری‌های مختلفی تلاش کرده‌اند که با خانم کیمیایی و یا وکیل وی ارتباط برقرار کنند تا نظرات آن‌ها را با مخاطبان خود در میان گذارند اما تاکنون این تلاش‌ها بی‌نتیجه مانده و پاسخی از طرف آن‌ها دریافت نشده است.

اوبر اعلام کرده است که مبلغی با برای نظافت اتومبیل و مبلغ دیگری را برای حمایت از راننده خود به وی پرداخت خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by KPIX 5 News (@kpixtv)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی