ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل و قیمت پوکو X3 پرو افشا شد

گوشی پوکو X3 پرو به‌زودی معرفی می‌شود، اما حالا مشخصات کامل این دستگاه به لطف یک فروشگاه رسمی شیائومی به اینترنت راه پیدا کرده و همچنین قیمت آن افشا شده است. یک فروشگاه شیائومی در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

گوشی پوکو X3 پرو به‌زودی معرفی می‌شود، اما حالا مشخصات کامل این دستگاه به لطف یک فروشگاه رسمی شیائومی به اینترنت راه پیدا کرده و همچنین قیمت آن افشا شده است.

یک فروشگاه شیائومی در ویتنام به نام «Shopee» اخیرا این دستگاه را پیش از رونمایی رسمی در وب‌سایت خود قرار داده که شامل مشخصات این گوشی هوشمند و همچنین قیمت آن می‌شود.

گوشی پوکو X3 پرو به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد. این پنل که توسط گوریلا گلس ۶ محافظت می‌شود، دارای نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز است.

پوکو X3 پرو

شیائومی برای این گوشی هوشمند چیپ اسنپدراگون ۸۶۰ را درنظر می‌گیرد که با لیتوگرافی ۷ نانومتری توسعه پیدا می‌کند و از ۸ هسته پردازشی Kryo 485 با فرکانس ۲.۹۶ گیگاهرتز بهره می‌برد. این چیپست دارای پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۴۰ است.

این گوشی هوشمند در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1‌ از راه می‌رسد. کاربران در گوشی پوکو X3 پرو می‌توانند از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت استفاده کنند.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد که آن را دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی و همچنین مکالمات ویدیویی به یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

پوکو X3 پرو

از سایر مشخصات این محصول شیائومی می‌توان به اسپیکر دوگانه، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، بلوتوث ۵.۰، NFC، سنسور اثر انگشت روی فریم و باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی با پورت USB-C اشاره کرد. این دستگاه که وزنی برابر ۲۱۵ گرم دارد، ضخامتش به ۹.۴ میلی‌متر می‌رسد.

پوکو X3 پرو در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم قیمتی برابر ۳۴۸ دلار دارد و در نمونه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار وارد بازار می‌شود. کاربران می‌توانند این دستگاه که از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 بهره می‌برد را در رنگ‌های مشکی، آبی و زرد مسی سفارش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱ فروردین ۱۴۰۰

    خیلی خوبه سخت افزارش الان می‌انرده a72 سامسونگ ۴۵۰ دلار هستش این مشخصات پرچمدار ۲۰۲۰ داره ۳۵۰ دلار حدودا

  • yas
    yas | ۱ فروردین ۱۴۰۰

    هم قیمت نسل قبله؟؟

مطالب پیشنهادی