ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید لپ‌تاپ‌های Envy اچ‌پی با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل معرفی شد

شرکت اچ‌پی نسل جدید لپ‌تاپ‌های Envy x360 15 و Envy 17 را با مواد پایدار معرفی کرد. این محصولات که با آلومینیوم بازیافتی ساخته شده‌اند را می‌توان با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل با رایزن ۵۰۰۰ شرکت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

شرکت اچ‌پی نسل جدید لپ‌تاپ‌های Envy x360 15 و Envy 17 را با مواد پایدار معرفی کرد. این محصولات که با آلومینیوم بازیافتی ساخته شده‌اند را می‌توان با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل با رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD سفارش داد.

اچ‌پی برای این محصولات در کنار آلومینیوم بازیافتی، از پلاستیک‌های بازیافتی هم استفاده کرده و البته در بسته‌بندی آن‌ها از الیاف چوب از مواد بازیافتی بهره برده است.

لپ‌تاپ Envy x360 15 را می‌توان با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل یا سری U پردازنده‌های AMD Ryzen 5000 سفارش داد. این محصول در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی وارد بازار می‌شود و امکان خرید آن با کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس MX450 هم وجود دارد. بالاترین مدل این لپ‌تاپ‌ها دارای نمایشگر OLED با رزولوشن 4K است.

اچ‌پی

لپ‌تاپ Envy 17 اگرچه برای کارهای سنگین طراحی شده، اما از مشخصات فنی مشابه Envy x360 15 بهره می‌برد. این محصول اچ‌پی را می‌توان در بالاترین نسخه با پردازنده اینتل Core i7-1165G7 و کارت گرافیک جی‌فورس MX450 سفارش داد. این محصول از نمایشگر ۱۷.۳ اینچی بهره می‌برد که اگرچه امکان خرید آن با رزولوشن 4K وجود دارد، اما خبری از پنل OLED نیست.

اچ‌پی

این محصولات با فناوری «HP Display Control» در اختیار خریداران قرار می‌گیرند تا نمایشگر را برای شرایط مختلف بهینه کند، بنابراین در هنگام ویرایش تصاویر یا ویدیوها به رنگ‌های دقیقی دسترسی خواهید داشت. ابعاد تاچ‌پد این لپ‌تاپ‌ها در مقایسه با گذشته ۱۹ درصد افزایش پیدا کرده که خبر خوبی برای کاربران محسوب می‌شود.

اچ‌پی در کنار این دو لپ‌تاپ سری Envy، از یک ماوس بی‌سیم به نام «HP 930 Creator» هم رونمایی کرده. این ماوس با قیمت ۸۹.۹۹ دلار وارد بازار می‌شود و فروش لپ‌تاپ‌های جدید هم از ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد.

نسخه مجهز به پردازنده AMD لپ‌تاپ Envy x360 15 با قیمت پایه ۷۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و قیمت پایه نسخه اینتل برابر ۸۹۹.۹۹ دلار است. اچ‌پی برای لپ‌تاپ Envy 17 قیمت ۱۲۴۹.۹۹ دلار را درنظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی