ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس واچ با شارژ سریع Warp Charge و قیمت ۱۵۹ دلار رونمایی شد

وان پلاس امروز در مراسم ویژه خود از اولین ساعت هوشمندش با نام وان پلاس واچ پرده برداشت. این محصول با صفحه دایره‌ای، دو دکمه فیزیکی و سیستم عامل اختصاصی بلادرنگ (RTOS) دارد که با ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۹:۵۱

وان پلاس امروز در مراسم ویژه خود از اولین ساعت هوشمندش با نام وان پلاس واچ پرده برداشت. این محصول با صفحه دایره‌ای، دو دکمه فیزیکی و سیستم عامل اختصاصی بلادرنگ (RTOS) دارد که با قیمت جذابش می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشد.

وان پلاس واچ نمایشگری ۱.۳۹ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل دارد. تراکم پیکسلی این نمایشگر ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ است و از شیشه 2.5D برای محافظت استفاده می‌کند. این ساعت هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۴۰۲ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که می‌تواند تا ۵ روز به آنالیز خواب و پایش سطح اکسیژن خون بپردازد. وان پلاس واچ همچنین در صورت استفاده از GPS تا ۲۵ ساعت دوام می‌آورد و فعالیت‌های کاربر را دنبال می‌کند.

وان پلاس واچ

اولین ساعت هوشمند وان پلاس با استاندارد 5ATM در برابر فشار و با استاندارد IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. وان پلاس واچ می‌تواند ضربان قلب، میزان استرس و ۱۱۰ فعالیت ورزشی مختلف را دنبال کند. این محصول ۱ گیگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از فناوری شارژ سریع Warp Charge پشتیبانی می‌کند. این فناوری شارژ سریع اجازه می‌دهد تا با ۲۰ دقیقه شارژ بتوانید حدود یک هفته از ساعت استفاده کنید. یکی از دکمه‌های فیزیکی دستگاه دکمه پاور و دیگری دکمه فانکشن است.

وان پلاس واچ

این دستگاه علاوه بر رنگ‌های استاندارد مشکی و نقره‌ای در یک مدل ویژه آلیاژ کبالت یا Cobalt Limited Edition با بند چرم گیاهی و نمایشگر مسطح و یک مدل مخصوص بازی «سایبرپانک ۲۰۷۷» هم عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند از وان پلاس واچ برای پاسخ‌گویی به تماس‌ها، کنترل پخش موسیقی و مشاهده نوتیفیکیشن‌ها استفاده کنند. این ساعت همچنین به ریموت کنترل تلویزیون‌های وان پلاس تبدیل می‌شود و از قابلیت‌هایی مثل میکروفن، بلندگو و موتور ویبره برخوردار است.

وان پلاس واچ

از سایر مشخصات این محصول می‌توان به اسپیکرهای داخلی، وای فای، بلوتوث و GPS اشاره کرد، البته امکان ارتباط سلولار در این دستگاه وجود ندارد، اما می‌توان با گوشی نزدیک آن، به تماس‌های تلفنی پاسخ داد. وان پلاس واچ با قیمت ۱۵۹ دلار در تاریخ ۲۵ فروردین به بازار می‌آید.

این شرکت امروز همچنین از پرچمداران جدید خود در سه مدل به نام‌های وان پلاس ۹، وان پلاس ۹ پرو و وان پلاس 9R هم رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی