ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

اطلاعات رسمی از مدل تازه بنتلی کانتیننتال GT Speed

بنتلی پس از چندین سال دوباره نام Speed را برای یکی از محصولاتش یعنی بنتلی کانتیننتال GT استفاده کرده است. بنتلی این مدل را بالاترین حد از نظر دینامیک رانندگی در تاریخ 101 ساله برند ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

بنتلی پس از چندین سال دوباره نام Speed را برای یکی از محصولاتش یعنی بنتلی کانتیننتال GT استفاده کرده است. بنتلی این مدل را بالاترین حد از نظر دینامیک رانندگی در تاریخ 101 ساله برند خود می‌داند.

بنتلی کانتیننتال GT Speed با حداکثر قدرت 650 اسب بخار و حداکثر گشتاور 900 نیوتن متر از موتور 6 لیتری W-12 دو توربو برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به تنها 3.5 ثانیه زمان احتیاج دارد. حداکثر سرعت این خودرو نیز به 332 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

به مدد تعویض سریع تر دنده ها و گیربکسی با ضریب دنده کوتاه تر در حالت رانندگی اسپرت، شاهد شتاب گیری سریع تری به نسبت دیگر محصولات بنتلی هستیم.

ترمزهای کربن سرامیکی در جلو از نوع 10 پیستونه هستند و سیستم فرمان جدید که از مدل flying Spur به عاریت گرفته شده است توانایی چرخش چرخ های عقب را نیز فراهم می‌کند.

همچنین برای اولین بار در یک محصول با نشان بنتلی از سیستم دیفرانسیل الکترونیکی در محور عقب استفاده شده است.

جلو پنجره مشکی، رکاب درب با طراحی اختصاصی و لوگو بنتلی کروم کاری شده از مهم ترین ویژگی های طراحی ظاهری بنتلی کانتیننتال GT Speed هستند. همچنین برای اولین بار از چرخ و لاستیک 22 اینچی در این محصول استفاده شده است.

در داخل اتاق نیز استفاده گسترده‌ای از فیبرکربن و چرم آلکانتارا شده است.

این محصول به طور اختصاصی برای بازارهای آمریکایی و اروپایی توسعه داده شده است.

در حال حاضر بنتلی به سرعت در حال کار بر روی برقی سازی محصولات خود است و این اتفاق تا سال 2030 صورت می‌گیرد. مدیرعامل این شرکت اعلام کرده است که امکان هیبریدی سازی موتور W12 وجود ندارد زیرا باید بسته باتری و سیستم های هیبریدی به قوای محرکه اضافه کند و این مسئله باعث می‌شود تا وزن خودرو بشدت بالا برود.

بنتلی کانتیننتال GT Speed

به احتمال زیاد بنتلی تنها موتور V8 خود را مجهز به سیستم هیبریدی کند و پس از آن محصولات رده بالای خود را تنها به صورت الکتریکی تولید خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۷ فروردین ۱۴۰۰

    بدبختای عقده ای

  • hasan imani
    hasan imani | ۷ فروردین ۱۴۰۰

    خاک تو سرتون

  • hasan imani
    hasan imani | ۷ فروردین ۱۴۰۰

    زارت بر پیکر خودروسازی ایران

  • Milad
    Milad | ۷ فروردین ۱۴۰۰

    واقعا این تلفیق از طراحی رو درک نمیکنم، لوکس باید لوکس باشه اسپرت هم باید اسپرت باشه. دادن ویژگی های اسپرت به خودرو های لوکس اصلا جالب نیست و حس خالص و خوشایندی رو منتقل نمیکنه.

مطالب پیشنهادی