ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قرعه کشی ادامه دارد؛ توضیحات تکمیلی در مورد اولین شرایط فروش ایران خودرو در سال ۱۴۰۰

ساعاتی پیش ایران خودرو در خبری٬‌ اولین شرایط فروش محصولات خود در سال ۱۴۰۰ را برای خودروهای پارس LX و معمولی و سمند LX با تحویل سه ماه و قیمت قطعی اعلام کرد٬‌ اما در ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

ساعاتی پیش ایران خودرو در خبری٬‌ اولین شرایط فروش محصولات خود در سال ۱۴۰۰ را برای خودروهای پارس LX و معمولی و سمند LX با تحویل سه ماه و قیمت قطعی اعلام کرد٬‌ اما در پی روشن نبودن شرایط کامل نحوه فروش این محصولات٬ پیگیری‌های دیجیاتو نشان داد که همچنان شروط سال گذشته در رابطه با شرکت متقاضیان در قرعه‌کشی و عدم وجود پلاک فعال به قوت خود باقی است و تفاوتی از این حیث نسبت به سال گذشته حاصل نشده است.

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو ذکر شده است که:‌ انتخاب شدگان درطرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز، میتوانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام نمایند.

بر اساس شرایط مندرج در جدول ذیل، مبلغ 50،000 تومان از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه، مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

این طرح فروش فوق العاده (3ماهـه) محصـولات ایـران خــودرو (با روش قرعـه کشی) مطابق جــدول ذیـل از روز یکشنبه مورخ 1400/01/08 شروع و تا پایان روز چهارشنبه مورخ 1400/01/11 ادامه خواهد داشت.

https://static.digiato.com/digiato/2021/02/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B0.jpg

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی