ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

نیسان پاترول نیسمو ۲۰۲۲ با قدرت بیشتر موتور و چهره‌ای اسپرت‌تر معرفی شد

کمپانی نیسان طبق وعده قبلی خود از نسخه نیسموی فیس‌لیفت پاترول رونمایی کرد. این نسخه که فقط در خاورمیانه عرضه خواهد شد، از ظاهری جذاب‌تر برخوردار بوده و موتور آن به لطف بازنگری‌های فنی، توانایی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

کمپانی نیسان طبق وعده قبلی خود از نسخه نیسموی فیس‌لیفت پاترول رونمایی کرد. این نسخه که فقط در خاورمیانه عرضه خواهد شد، از ظاهری جذاب‌تر برخوردار بوده و موتور آن به لطف بازنگری‌های فنی، توانایی تولید قدرت بیشتری را دارد.

پاترول نیسمو را می‌توان با دقت در کیت بدنه اختصاصی از نسخه استاندارد تشخیص داد. ویژگی‌های این کیت عبارتند از سپر جلوی جدید با ورودی‌های هوای متفاوت، جلوپنجره لانه‌زنبوری، رکاب جانبی، سپر عقب خشن با دیفیوزر و چراغ ترمز برگرفته از خودروهای فرمول یک و همچنین خروجی‌های حجیم‌تر اگزوز.

پاترول استاندارد

در نسخه رونمایی شده توسط نیسمو، یک نوار قرمز دور تا دور لبه پایینی بدنه را احاطه کرده است؛ این نوار در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای یا خاکستری قابل انتخاب خواهد بود.

نسخه نیسمو از شاسی‌بلند پرطرفدار ژاپنی‌ها روی رینگ‌های عظیم 22 اینچی حرکت می‌کند. این رینگ‌ها به رنگ مشکی درآمده و پره‌هایی به شکل حرف Y دارند.

همانند نمای بیرونی، در داخل کابین هم شاهد ترکیب زیبای دو رنگ مشکی و قرمز هستیم. بهره‌گیری سخاوتمندانه از پوشش آلکانتارا در جای جای کابین و استفاده گسترده از قطعات فیبرکربنی فضایی لوکس و اسپرت پدید آورده است. پاترول نیسمو از امکاناتی چون پد شارژر وایرلس، سوکت‌های متعدد USB، سیستم اینفوتینمنت سازگار با اندروید اوتو و اپل کارپلی و سیستم تهویه مطبوع ارتقا یافته برای سرنشینان عقب سود می‌برد.

در زیر کاپوت نیسان پاترول نیسمو، همان موتور 5.6 لیتری V6 قرار دارد. اما به لطف بازنگری‌ها قدرت این موتور به 428 اسب بخار رسیده که 28 واحد بیشتر از حالت استاندارد است. با وجود ارتقای قدرت، گشتاور تولیدی موتور تغییری پیدا نکرده و در رقم 560 نیوتن متر ثابت باقی مانده است. وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را هم گیربکس هفت سرعته خودکار بر عهده دارد.

پاترول نیسمو به کمک‌فنرهای ساخت Bilstein مجهز شده و برای افزایش پایداری در پیچ‌ها، سیستم تعلیق آن عملکرد سفت‌تری ارائه می‌کند.

از جمله سیستم‌های ایمنی این شاسی‌بلند اسپرت هشت‌نفره باید به مواردی مثل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، اخطار برخورد از جلو، دستیار نوربالا و آینده هوشمند دید عقب اشاره کنیم.

ناگفته نماند پاترول نیسمو به مناسبت هفتادمین سالگرد عرضه این شاسی‌بلند پرطرفدار توسعه یافته و از ماه آوریل در خاورمیانه قابل خرید خواهد بود. برای این نسخه جذاب قیمتی برابر با 385 هزار درهم تعیین شده که معادل تقریبا 105 هزار دلار می‌شود، یعنی چیزی بیش از 2.620 میلیارد تومان٬ بد نیست اشاره کنیم قیمت مدل پایه این خودرو از حدود 50 هزار دلار آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Milad
    Milad | ۱۳ فروردین ۱۴۰۰

    2620 میلیارد تومان؟ اشتباه حساب نکردین؟ 🤔 مگه 105 هزار نیست. دلار 25000 تومن

    • سعید علیپور
      سعید علیپور | ۱۳ فروردین ۱۴۰۰

      2.620 میلادجان (دو میلیارد و ششصد و بیست)

  • GT
    GT | ۱۲ فروردین ۱۴۰۰

    من شنیدم میاد خاورمیانه?

مطالب پیشنهادی