ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

مرسدس بنز CLS فیس‌لیفت با تغییرات ظاهری و پیشرانه‌های متنوع معرفی شد

نسخه فیس‌لیفت مرسدس بنز CLS معرفی شد. این نسخه به واسطه تغییرات هر چند خفیف، چهره بروزتری پیدا کرده و جذاب‌تر از قبل دیده می‌شود. نخستین تغییر شاخص این نسخه نسبت به مدل جایگزین، جلوپنجره ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

نسخه فیس‌لیفت مرسدس بنز CLS معرفی شد. این نسخه به واسطه تغییرات هر چند خفیف، چهره بروزتری پیدا کرده و جذاب‌تر از قبل دیده می‌شود. نخستین تغییر شاخص این نسخه نسبت به مدل جایگزین، جلوپنجره متفاوت و سپر اسپرت‌تر آن است. با دقت بیشتر به اجزای بدنه، می‌توان به رینگ‌های جدید نیز پی برد.

نسخه فیس‌لیفت مرسدس CLS
مرسدس CLS 2019

فیس‎‌لیفت مرسدس CLS با رنگ آبی متالیک شبح‌مانند نیز قابل انتخاب خواهد بود. کسانی که به دنبال ظاهری متمایزتر باشند، می‌توانند از طریق آپشن دیزاینو رنگ‌های گیراتری چون قرمز ژوپیتر، سفید مگنوی کشمیری و سبز زمردی را سفارش دهند.

نسخه فیس‌لیفت مرسدس CLS
مرسدس CLS 2019

در داخل کابین دامنه تغییرات محدودتر احساس می‌شود. فرمان جدید مجهز به سنسور و پد دوناحیه‌ای برای تشخیص دستان راننده را می‌توان مهم‌ترین تغییر در کابین CLS 2022 دانست. به لطف این فرمان پیشرفته و اطلاع یافتن سیستم‌های مختلف از شرایط راننده، هنگامی که خودرو در حالت رانندگی نیمه خودکار قرار دارد، از پخش اخطارهای بی‌مورد پیشگیری می‌شود.

کابین نسخه فیس‌لیفت مرسدس CLS
کابین مرسدس CLS 2019

به غیر از مواردی که برشمردیم، طراحان در تزئینات کابین هم بازنگری نموده و CLS 2022 را با قطعات چوب گردو و اجزای خاکستری براق آراسته‌اند. پوشش قسمت‌های مختلف مثل صندلی‌ها نیز با ترکیب رنگ دوگانه از خاکستری نوا/ماگما و قهوه‌ای سینا/مشکی قابل انتخاب است.

مثل نمای بیرونی، آپشن دیزاینو به خریداران CLS 2022 این امکان را می‌دهد از رنگ‌های جذاب دوگانه و پوشش ناپا در داخل کابین استفاده کنند. رنگ‌های قابل انتخاب این آپشن عبارتند از قرمز/قهوه‌ای کلاسیک، قهوه‌ای زین/مشکی، قهوه‌ای تارتوفو (نوعی بستنی ایتالیایی)/مشکی، مشکی مات/سفید و آبی/مشکی.

اشتوتگارتی‌ها کوپه خوش‌استیل خود را با طیف گسترده‌ای از انواع پیشرانه‌ها راهی بازار خواهند کرد. مدل پایه این خودرو با موتور دیزلی 1.9 لیتری چهار سیلندر که 191 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور دارد، عرضه می‌شود. یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر با 261 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور و همچنین یک موتور سه لیتری شش سیلندر خطی با 325 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور در دسته دیزلی‌ها موجود است.

نسخه فیس‌لیفت مرسدس بنز CLS

در گروه بنزینی‌ها، تریم CLS 350 از یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر سود می‌برد. این موتور 295 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. یک رده بالاتر، تریم CLS 450 4MATIC حضور دارد که نیروبخش آن موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی با 362 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور است.

در زیر کاپوت تریم رده‌بالای CLS 53 4MATIC+ هم یک موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی قرار دارد. این موتور 429 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور تولید نموده و از طریق گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت به هر دو محور، با تمامی چرخ‌ها در ارتباط است. با تکیه بر این قوای محرکه توانمند، CLS 53 4MATIC+ در عرض 4.5 ثانیه صفر تا 100 را محقق کرده و حداکثر سرعت خود را به 250 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

نسخه فیس‌لیفت مرسدس بنز CLS

آنطور که اعلام شده، فیس‌لیفت مرسدس بنز CLS در تریم 450 4MATIC از اوایل سال آینده در نمایندگی‌های ایالات متحده به فروش خواهد رسید. در رابطه با قیمت فعلا جزئیاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. ناگفته نماند پیش از این شایعاتی مبنی بر حذف CLS از بازار آمریکا به گوش رسیده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی