ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

طرفداران تسلا، مالکان فورد موستانگ Mach-e را در فضای مجازی تهدید می‌کنند

ایلان ماسک، مدیر عامل و موسس تسلا، تنها کسی نیست که از این برند در فضای مجازی دفاع می‌کند. طرفداران تسلا اخیرا به سو استفاده از پلت فرم‌های فیس بوک و توییتر برای تهدید خریداران ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

ایلان ماسک، مدیر عامل و موسس تسلا، تنها کسی نیست که از این برند در فضای مجازی دفاع می‌کند. طرفداران تسلا اخیرا به سو استفاده از پلت فرم‌های فیس بوک و توییتر برای تهدید خریداران فورد موستانگ Mach-e، متهم شده اند. سرخیو رودریگز، مالک همزمان یک دستگاه تسلا مدل X و یک دستگاه موستانگ Mach-e، از تجربه خود در مواجه با طرفداران تسلا در فضای مجازی سخن گفته است.

فورد موستانگ Mach-e

این فرد که علاقه وافری به دنیای خودروهای الکتریکی دارد، بخش زیادی از زمان روزانه خود را برای ارسال پست‌هایی درباره مزایای این خودروها در شبکه‌های اجتماعی، صرف می کند. اما استوری‌های اخیر او پیرامون سفر با موستانگ Mach-e، با تمسخر طرفداران تسلا مواجه شده است. کسانی که معتقدند فورد به مردم پول می‌دهد تا آنها درباره این کراس اوور برقی جدید، پست بگذارند و از آن تعریف کنند.

در توییتی که در تاریخ سوم آوریل منتشر شده، رودریگز به توییتی دیگر از یک طرفدار تسلا اشاره کرده که او را به مرگ تهدید کرده است! او درباره تجربه‌های این چنینی خود، می‌گوید که بارها این موارد را به توییتر گزارش داده است، بدون اینکه اقدام به گرفتن اسکرین شات از آنها کند. اما توجه او زمانی جلب شده که در فیس بوک، یکی از مالکان Mach-e را دیده که با انتشار عکسی از اتومبیل خود، از علاقه‌ای که به آن دارد گفته و در نهایت، کامنت‌هایی بسیار زننده و توهین آمیز دریافت کرده است.

رودریگز در این باره می‌گوید:

« یک نفر در کامنت‌ها گفته بود که امیدوارم کنترل خودرو از دستت خارج شود و با آن تصادف کنی! یا دیگری که آرزوی آتش گرفتن Mach-e را برای مالکش داشت! من این کامنت‌ها را به منزله تهدید حساب می‌کردم تا اینکه سرانجام یک نفر در یک پیام خصوصی، نوشت که من تو را می‌شناسم و می‌دانم که تسلای تو به چه شکل است! »

فورد موستانگ Mach-e

در واقع، این بخشی از حقیقت تلخ دنیای مجازی امروز ماست. طبق تحقیقات جدید، 41 درصد از بزرگسالان آمریکایی، حداقل یک بار آزار و اذیت در فضای مجازی را تجربه کرده اند. حتی کار 14 درصد از آنها هم به تهدید فیزیکی رسیده است! 11 درصد افراد، تجربه تعقیب آنلاین را دارند و 25 درصد هم آزار و اذیت را در حدی شدید، تجربه کرده اند.

در پاسخ به توییت رودریگز، مایک لوین، سخنگوی شرکت فورد، ابراز تاسف و ناراحتی کرده است. جالب اینجاست که خود شخص لوین هم به دلیل نقش مهمی که در تبلیغات موستانگ Mach-e و انتقاد از خودروهای تسلا داشته، شدیدا در شبکه‌های اجتماعی تحت فشار است.

این حجم از آزار و اذیت، رودریگز را به فکر تماس گرفتن با شرکت تسلا انداخته است. او درباره مالکیت تسلا، این چنین می‌گوید: «بخشی از وجود من، همواره مرا به فروش تسلا ترغیب می‌کند. چرا که جامعه تسلا سواران اصلا اتحاد و یکپارچکی ندارد. وقتی اوضاع به این شکل است، چرا باید در این جمع بمانم؟» رودریگز در عین حال معتقد است که هنوز درصد قابل توجهی از مالکان تسلا را انسان‌های منطقی تشکیل می‌دهند که رقابت کردن را دوست دارند و از شرارت دوری می‌جویند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir Dn
    Amir Dn | ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

    فقط فورد

مطالب پیشنهادی