ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویر هدست بی‌سیم Vive Air اچ‌تی‌سی پیش از معرفی رسمی

اچ‌تی‌سی Vive برای معرفی یک هدست واقعیت مجازی مخصوص تناسب اندام مفهومی با نام Vive Air آماده می‌شود. حالا تصاویر هدست بی‌سیم Vive Air اچ‌تی‌سی توسط جوایز «World Design Guide» منتشر شده‌اند. طبق این تصاویر، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

اچ‌تی‌سی Vive برای معرفی یک هدست واقعیت مجازی مخصوص تناسب اندام مفهومی با نام Vive Air آماده می‌شود. حالا تصاویر هدست بی‌سیم Vive Air اچ‌تی‌سی توسط جوایز «World Design Guide» منتشر شده‌اند.

طبق این تصاویر، به نظر می‌رسد با یک هدست سبک با طراحی راحت روبه‌رو هستیم که حداکثر از چهار دوربین ردیابی مشابه سری «Oculus Quest» بهره می‌برد، با این حال اپتیک‌های بزرگتری دارد.

بر اساس گفته سایت Design Guide، این هدست برای برنامه‌های ورزشی مجازی طراحی شده و برای انجام کارهای سنگین برای بلندمدت بهینه‌سازی شده است. اچ‌تی‌سی برای دستیابی به این هدف، از موادی استفاده کرده که در کفش‌های مخصوص دویدن دیده‌ایم. این مواد امکان تنفس و خشک شدن سریع را فراهم می‌کنند تا در هنگام ورزش‌های سنگین، با تهویه بهتری مواجه شویم.

هدست بی‌سیم Vive Air اچ‌تی‌سی

هدست بی‌سیم Vive Air اچ‌تی‌سی همچنین از طراحی مخصوصی بهره می‌برد که می‌توان توسط آن قطعات نرم را جدا کرده و شست.

تمرین‌های ورزشی و بازی‌های فعالی مانند «Beat Saber» از بزرگترین موفقیت‌ها برای واقعیت مجازی محسوب می‌شوند. این برنامه‌ها شامل فعالیت‌های مختلفی از بوکس گرفته تا رقص می‌شوند و شما را در یک محیط سه بعدی غوطه‌ور می‌کنند. در این محیط راحت‌تر می‌توانید حرکات را ببینید و البته لذت ورزش را هم افزایش می‌دهد.

با توجه به چنین مزایایی، توسعه هدست واقعیت مجازی مخصوص تناسب اندام با وزن کم و قابلیت شستشوی راحت، اقدامی منطقی است. در صورتی که اچ‌تی‌سی این هدست را روانه بازار کند، احتمالا شاهد عرضه لوازم جانبی متفاوتی برای آن خواهیم بود، البته تضمینی برای آن وجود ندارد. دلیل چنین تردیدی، گفته سخنگوی اچ‌تی‌سی است.

هدست بی‌سیم Vive Air اچ‌تی‌سی

به گفته این سخنگو، هدست بی‌سیم Vive Air اچ‌تی‌سی تنها یک محصول مفهومی است که البته شامل المان‌هایی می‌شود که در محصولات آینده این کمپانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اچ‌تی‌سی در ViveCon 2021 که در تاریخ‌های ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، احتمالا از این هدست مفهومی و البته محصولات دیگری رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی