ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی کاربران شیائومی می ۱۱ از داغ شدن بیش از حد موبایل خود شکایت می‌کنند

برخی کاربران گوشی هوشمند گوشی شیائومی می ۱۱ از داغ شدن بیش از حد موبایل خود ابراز نارضایتی کرده‌ و طبق گزارش وب سایت «ITHome» بعضی از آنها شکایت خود را از طریق حساب کاربری رسمی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

برخی کاربران گوشی هوشمند گوشی شیائومی می ۱۱ از داغ شدن بیش از حد موبایل خود ابراز نارضایتی کرده‌ و طبق گزارش وب سایت «ITHome» بعضی از آنها شکایت خود را از طریق حساب کاربری رسمی «لی جون» مدیرعامل این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته‌اند.

این کاربران علت داغ شدن بیش از حد دستگاه را ناشی از حرارت بالای مادربرد می‌دانند. با این وجود، هنوز این مقام ارشد هنوز به هیچ یک از این شکایت‌ها و نارضایتی‌ها پاسخی نداده است.

کاربران عنوان کرده‌اند که گوشی آن‌ها بیش از حد طبیعی داغ می‌شود و این مشکل را به نقص در سیستم حرارتی دستگاه ارتباط داده‌اند.

شیائومی می ۱۱ از نمایشگر ۶.۸۱ اینچی OLED با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این گوشی در نسخه‌های مختلف از ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPPDR5‌ برخوردار است. همچنین شیائومی برای جدیدترین پرچمدار خود یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسل، دوربین دوم از نوع فوق عریض با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل و در نهایت دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی از نوع ماکرو است. دوربین سلفی این پرچمدار ۲۰ مگاپیکسلی است که درون حفره نمایشگر قرار دارد.

هر چند پرچمدار جدید شیائومی فروش بسیار خوبی به همراه داشته اما مشکلات این چنینی که توسط کاربران گزارش می‌شود، تردیدها را نسبت به خرید این موبایل بیشتر می‌کند. تاکنون گزارش‌های مختلفی از جمله مصرف بالای باتری، عمر کم آن و داغ شدن بیش از اندازه از سوی کاربران عنوان شده است. حتی چند کاربر اعلام کرده‌اند که با انجام بازی‌های ویدیویی به مدت حدود ده دقیقه، موبایل آنها به شدت داغ شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی