ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Apex Legends
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ Apex Legends به موبایل می‌آید

هفت سنگ این هفته را با یکی از جنجالی‌ترین خبرهای هفته شروع می‌کنیم که حسابی گرد و خاک به پا کرده؛ بازی Apex Legends به موبایل می‌آید. کمی پیش‌تر زمزمه هایی در این باره وجود ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰
هفت سنگ این هفته را با یکی از جنجالی‌ترین خبرهای هفته شروع می‌کنیم که حسابی گرد و خاک به پا کرده؛ بازی Apex Legends به موبایل می‌آید. کمی پیش‌تر زمزمه هایی در این باره وجود داشت که ممکن است Electronic Arts اقداماتی برای توسعه‌ی نسخه‌ی موبایل این بازی بتل رویال انجام بدهد اما اطلاعیه این هفته بحث را از یک احتمال فراتر برد.
در این هفته EA رسما اعلام کرد که نسخه‌ی موبایل بازی Apex Legends در دست توسعه است و نسخه‌ی اندروید بازی طی یک برنامه‌ی بتای بسته در انتهای همین ماه در هند و فیلیپین تست خواهد شد. ضمنا نسخه‌ی موبایل بازی هم مانند نسخه‌ی کنسول و کامپیوتر، رایگان است.
خبر حضور Apex Legends در موبایل به اندازه‌ی کافی سر و صدا کرد اما به نظر می‌رسد EA سال پرکارتری را در برنامه‌اش دارد زیرا اعلام کرد که با همکاری چند کمپانی دیگر در حال توسعه‌ی بازی Battlefield برای موبایل هم هست، البته نسخه‌ی موبایل مستقل از نسخه‌ی کنسول و کامپیوتر است. بازی در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد و فعلا هیچ تصویری از محیط بازی منتشر نشده است.
روز جهانی زمین هر ساله در اوایل اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و امسال به همین مناسبت، بازی پابجی موبایل یک ایونت برگزار خواهد کرد. این ایونت در نقشه‌ی جدید برگزار می‌شود که Karakin نام دارد. بازیکنان در این ایونت باید با جمع کردن نوعی تیکت به خصوص به تولید انرژی سبز کمک کنند و در نهایت میزان انرژی تولید شده محاسبه می‌شود و به بازیکنان جایزه تعلق می‌گیرد.

بازی Crying Suns یکی از بازی‌های برتر سبک روگ‌لایک است که توسط Humble Games ساخته شده و در طی آپدیتی اعلام کرد که بازی از این به بعد از ذخیره‌ی کراس‌پلتفرم برخوردار خواهد بود در نتیجه اگر بازی را در موبایل جلو ببرید می‌توانید ادامه‌ی آن را در کامپیوتر شخصی‌تان دنبال کنید.

بخش اول هفت سنگ این هفته را با خبر پیش ثبت‌نام بازی RuneScape به پایان می‌بریم. سه سال پیش بود که خبر عرضه بازی برای موبایل منتشر شد و حالا پس از مدت طولانی بالاخره بازی برای پیش ثبت‌نام در دسترس قرار گرفته است و می‌توانید از گوگل پلی و اپ‌استور این کار را انجام بدهید. طبق گفته‌ی سازندگان بازی هر چه تعداد افرادی که پیش‌ثبت‌نام می‌کنند بیشتر باشد، جوایز جذاب‌تری در انتظار بازیکنان خواهد بود.

Evan's Remains

  • بازی آفلاین است.

اولین بازی این هفته که به سراغش رفته‌ایم یک پلتفرمر پازلی است که ما را در نقش کاراکتری می‌گذارد که به دنبال یک پسر گم‌شده به نام Evan می‌گردد. کیفیت ساخت بازی مناسب است و اگر با طراحی پیکسلی آن مشکلی ندارید، می‌تواند برای ساعات طولانی سرگرمتان کند. بازی فعلا برای اندروید در دسترس است و احتمالا برای iOS هم عرضه خواهد شد.

Evan's Remains‏

Evan's Remains‏

سازنده: Whitethorn Games‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 115 مگابایت زبان:

Super Ball Jump: Bounce Adventures

  • بازی آفلاین‌ و آنلاین است.

بازی Super Ball Jump مکانیسمی شبیه به بازی انگری بردز دارد، کاراکتر را در جهت مخالف بکشید و با برداشتن انگشتتان پرتاب خواهد شد. باید با همین روند در هر مرحله تلاش کنید تا کاراکتر را از خطرات دور نگه دارید، از موانع عبور کنید و او را به دری برسانید که به مرحله‌ی بعد باز می‌شود.

Super Ball Jump: Bounce Adventures‏

Super Ball Jump: Bounce Adventures‏

سازنده: VUXIA | Fun Free Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 65.5/51 مگابایت زبان:

Access Code Zero

  • بازی آفلاین است.

شاید تا به حال نام o3one kinetics را نشنیده باشید اما این توسعه دهنده‌ی نه چندان معروف توانایی بالایی در ساخت پلتفرمرهای جذاب موبایلی دارد. بازی Access Code Zero هم پلتفرمر جالب و چالش برانگیزی است که در آن باید با ماجراجویی‌های مختلف، محیط اطراف را بشناسید و در آن دوام بیاورید.

Access Code Zero‏

Access Code Zero‏

سازنده: o3one kinetics‏ قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 156.1/58 مگابایت زبان:

Kiddobox - Preschool & Kindergarten Learning Games

  • بازی آفلاین است.

بازی Kiddobox یک عنوان آموزشی است که برای کودکان زیر سن مدرسه طراحی شده و کاملا رایگان است. در این بازی تلاش بر آن بوده که توانایی‌های مختلف کودکان پرورش داده شود و به همین دلیل بازی های متنوعی در آن وجود دارد که هر کدام به یک موضوع به خصوص مثل الفبا، رنگ و ... می‌پردازد.

Kiddobox - Preschool & Kindergarten Learning Games

Kiddobox - Preschool & Kindergarten Learning Games

سازنده: YesGnome, LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 114 مگابایت زبان:

SaGa Frontier Remastered

  • بازی آفلاین است.

بازی SaGa Frontier که در سبک نقش‌آفرینی ساخته شده است، داستان قهرمانان مختلفی را روایت می‌کند که هر کدام هدف و داستان به خصوص خود را دارند اما نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی علاوه بر بهبود گرافیک بازی، حالا امکان استفاده از کنترلر، ذخیره‌ی ابری و کاراکتر جدید را هم در اختیار کاربران می‌گذارد.

SaGa Frontier Remastered‏

SaGa Frontier Remastered‏

سازنده: SQUARE ENIX Co.,Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2100/1123 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

    ممنون بسیار عالی 😍
    به نظرم هفت سنگ ها صبح جمعه قرار داده بشه خیلی بهتره .
    حداقل جمعه مقداری بازی میکنیم .
    به نظرم عصر جمعه وقت بدی هست.

مطالب پیشنهادی