ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

چری سرانجام با برندهای Vantas و T-GO وارد بازار آمریکا می‌شود

هولدینگ خودروسازی HAAH سالهاست که در حال تلاش برای آوردن خودروهای چینی به بازار آمریکا است. اما تاکنون هیچ یک از تلاش‌های آنها به ثمر ننشسته است. البته ممکن است به زودی خبرهای جدیدی از ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

هولدینگ خودروسازی HAAH سالهاست که در حال تلاش برای آوردن خودروهای چینی به بازار آمریکا است. اما تاکنون هیچ یک از تلاش‌های آنها به ثمر ننشسته است. البته ممکن است به زودی خبرهای جدیدی از آنها منتشر شود. چرا که آنها تفاهم نامه‌ای با شرکت توسعه فناوری خودرو شانگهای سیکار، به امضا رسانده اند. یک شرکت که زیر نظر کمپانی خودروسازی چری به فعالیت می‌پردازد. هر چند که قرار است این خودروها در چین تولید شوند، اما در نسخه‌های مخصوص بازار آمریکا، تغییراتی برای بهبود کیفی و فنی آنها، اعمال خواهد شد. به دنبال معرفی وانتاس VX و TX-L، برند T-GO هم با دو مدل به آمریکا می‌آید که یکی از آنها، خودرویی در کلاس پیکاپ‌ها خواهد بود. سپس برنامه‌های این برند با عرضه SUV‌ها و سواری‌های بیشتر، ادامه پیدا می‌کند.

ورود چری به بازار آمریکا

HAAH می‌گوید که این تفاهم نامه، خدمات مهندسی آنها در قالب یک سرمایه گذاری مشترک، توسعه می‌دهد. به واسطه این قرارداد، برندهای Vantas و T-GO به بازار آمریکا وارد می‌شوند. نخستین مدل‌ها، وانتاس VX و TX-L خواهند بود و از اواخر سال 2022 برنامه عرضه آنها، چیده شده است.

هر چند که قرار است این خودروها در چین تولید شوند، اما در نسخه‌های مخصوص بازار آمریکا، تغییراتی برای بهبود کیفی و فنی آنها، اعمال خواهد شد. به دنبال معرفی وانتاس VX و TX-L، برند T-GO هم با دو مدل به آمریکا می‌آید که یکی از آنها، خودرویی در کلاس پیکاپ‌ها خواهد بود. سپس برنامه‌های این برند با عرضه SUV‌ها و سواری‌های بیشتر، ادامه پیدا می‌کند.

ورود چری به بازار آمریکا

اگرچه مدل‌های ابتدایی این خودروها قرار است که از پیشرانه درون سوز استفاده کنند، اما HAAH می‌گوید که این مرحله، پلی به مرحله بعدی است که به شکل تمام الکتریکی تعریف خواهد شد. این کمپانی گفته که از همین حالا در حال کار بر روی نسخه‌های الکتریکی از محصولات وانتاس و T-GO است و در آینده خبرهای خوبی برای مشتریان آمریکایی دارد.

HAAH ابتدا قصد داشت که این خودروها در خاک آمریکا تولید کند، اما بعدها گفت که پندمی ویروس کرونا در این کشور، مانع دستیابی به هدف مذکور شد. با این حال، آنها همچنان به ایجاد یک سایت تولید در ایالات متحده فکر می‌کنند.

ورود چری به بازار آمریکا

همان طور که احتمالا می‌دانید، وانتاس VX و TX-L، نسخه‌های ارتقا یافته از کراس اوورهای چری هستند که قرار است با پیشرانه 2.0 لیتری توربو شارژ 4 سیلندر با 240 اسب بخار قدرت، روانه بازار شوند. این پیشرانه به گیربکسی 7 سرعته و اتوماتیک متصل می‌گردد و می‌تواند با سیستم انتقال قدرت به چهار چرخ نیز، سفارش داده شود.

ورود چری به بازار آمریکا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی