ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک میزبان برنامه Saturday Night Live می‌شود

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ‌ایکس و یکی از ثروتمندترین افراد جهان در تاریخ ۱۸ اردیبهشت (۸ مه)، میزبان برنامه محبوب Saturday Night Live یا همان SNL از شبکه NBC خواهد بود. هنوز ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۵

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ‌ایکس و یکی از ثروتمندترین افراد جهان در تاریخ ۱۸ اردیبهشت (۸ مه)، میزبان برنامه محبوب Saturday Night Live یا همان SNL از شبکه NBC خواهد بود.

هنوز دلیل انتخاب مدیر عامل تسلا برای میزبانی این برنامه مشخص نیست اما دستاوردهای اخیر او می‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای باشد. همانطور که اطلاع دارید، اسپیس ‌ایکس به تازگی چهار فضانورد ناسا را با کپسول فضایی خود به ISS رسانده است. از طرفی دیگر تسلا در حال حاضر باارزش‌ترین شرکت جهان در صنعت خودروسازی محسوب می‌شود. تمام این موارد باعث شده تا ماسک به یکی از رهبران تجارت دهه گذشته تبدیل شود و بحث‌های زیادی درباره او و اقداماتش شکل بگیرد.

پیش از این، «براندون تارتیکوف» که از سال ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۱ رئیس شبکه NBC بود و «جورج اشتاینبرنر»، مدیر سابق تیم نیویورک یانکیز در این برنامه میزبان بوده‌اند اما تاکنون هیچ شخصی از صنعت فناوری در آن حضور نداشته است.

ایلان ماسک
تصویر اعلامیه رسمی حساب توییتر SNL که به حضور ایلان ماسک اشاره دارد

ماسک در برخی موارد به دلیل توییت‌ها و روش خاص خود در شبکه‌های اجتماعی، شوخ طبعی‌اش را نشان داده  اما کاملا مشخص نیست که آیا می‌تواند میزبان مناسبی برای یک برنامه طنز ۹۰ دقیقه‌ای باشد یا خیر.

هر چند ماسک مشخصا به اندازه یک بازیگر حرفه‌ای تجربه ندارد اما پیش از این در برخی فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیون حضور داشته است. برای مثال به حضور کوتاه او در فیلم Iron Man 2 از دنیای سینمایی مارول می‌توان اشاره کرد. همچنین در یکی از قسمت‌های انیمیشن سیمپسون‌ها تحت عنوان «The Musk Who Fell to Earth» ماسک در نقش صداپیشه خود حضور پیدا کرد و در این قسمت ایده‌های خود را مسخره کرد.

برنامه Saturday Night Live یا پخش زنده شنبه شب از سال ۱۹۷۵ پخش خود را از شبکه NBC آغاز کرد. در هر قسمت از این برنامه یک شخص مشهور به عنوان میزبان حضور پیدا می‌کند و اتفاقاتی که در سراسر جهان رخ داده به صورت طنز بیان می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ramin87mousavi
    ramin87mousavi | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

    به وقت ایران چه ساعتی پخش میشه؟

    • anaxeonoldminds
      anaxeonoldminds | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

      رو یوتیوب پست میشه چیزی رو از دست نمی دی

  • بهرام
    بهرام | ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

    قراره در مورد دوج کوین حرف بزنه

مطالب پیشنهادی