ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپ موبایل یوتیوب به گزینه‌های بیشتری برای تنظیم کیفیت ویدیو مجهز شد

یوتیوب در حال انتشار یک بروزرسانی برای اپ اندرویدی و iOS خود است که گزینه‌های بیشتری را برای تنظیم کیفیت ویدیوها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هرچقدر کیفیت ویدیو در اپ موبایل یوتیوب بالاتر باشد، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

یوتیوب در حال انتشار یک بروزرسانی برای اپ اندرویدی و iOS خود است که گزینه‌های بیشتری را برای تنظیم کیفیت ویدیوها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هرچقدر کیفیت ویدیو در اپ موبایل یوتیوب بالاتر باشد، اینترنت بیشتری مصرف می‌شود.

کاربران با انتخاب گزینه «Higher picture quality» به کیفیت بالایی دست پیدا می‌کنند، اما هزینه اینترنت آن‌ها افزایش می‌یابد. در مقابل اگر گزینه «Data saver» انتخاب کاربر باشد، مصرف اینترنت کمتر می‌شود اما به ویدیویی با کیفیت پایین‌تر دسترسی خواهد داشت.

این گزینه‌ها به تنظیمات موجود اضافه می‌شوند. یکی از این گزینه‌ها «Auto» است که بطور خودکار کیفیت ویدیو را با توجه به سرعت اینترنت کاربر تنظیم می‌کند. با این حال کاربران می‌توانند بطور دستی بالاترین کیفیت یعنی 4K HDR را هم انتخاب کنند که البته برای تمام ویدیوها باید چنین کاری را انجام دهند. در اپ موبایل یوتیوب تنظیم کلی برای یک رزولوشن خاص وجود ندارد.

این بروزرسانی مربوط به سرور می‌شود و حتی اگر جدیدترین نسخه یوتیوب را روی موبایل خود نصب نکنید، به چنین تنظیماتی دست پیدا می‌کنید. با این حال با دریافت نسخه جدید اپ موبایل یوتیوب با عملکرد بهتر آن مواجه می‌شوید.

اپ موبایل یوتیوب

یوتیوب در کنار ارائه گزینه‌های بیشتر برای اپ موبایلش، امکان تغییر نام و تصویر کانال بدون نیاز به تغییر اطلاعات حساب گوگل را فراهم کرده. تا پیش از این افراد برای تغییر این موارد در یوتیوب مجبور به تغیر اطلاعات اکانت گوگل خود بودند و به همین دلیل یکی از مهم‌ترین درخواست تولیدکنندگان محتوا، تغییر در چنین وضعیتی بود.

با وجود اینکه چنین تغییری بیشتر برای تولیدکنندگان محتوا کاربرد خواهد داشت، اکانت‌های شخصی هم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. البته چنین قابلیتی یک ضعف دارد که آن، از بین رفتن علامت تاییدیه در صورت تغییر نام است که البته کاربران برای دریافت مجدد آن می‌توانند اقدام کنند. اینکار تاثیری روی آدرس سفارش کانال کاربران ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی