ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ستاد ملی مقابله با کرونا: سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اعلام زمان راه‌اندازی سایت رسمی ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا از آغاز فاز دوم واکسیناسیون که مختص افرادی بالای ۸۰ سال است خبر داد. «علیرضا رییسی» در گفتگو با ایرنا ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۰

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اعلام زمان راه‌اندازی سایت رسمی ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا از آغاز فاز دوم واکسیناسیون که مختص افرادی بالای ۸۰ سال است خبر داد.

«علیرضا رییسی» در گفتگو با ایرنا تاکید کرده که از هفته آینده سایت Salamat.gov.ir معرفی شده و تمامی افراد در هر سنی به این سایت مراجعه کرده و اسم آنها برای واکسیناسیون ثبت می‌شود.

آنطور که رییسی گفته بر اساس ثبت نام انجام شده، برای افراد پیامک ارسال شده و به آنها اطلاع داده می‌شود که در کدام فاز واکسیناسیون قرار گرفته‌اند. سپس از طریق پیامک از افراد برای واکسیناسیون دعوت می‌شود. او درباره هزینه واکسیناسیون اعلام کرده که این کار رایگان خواهد بود: «واکسیناسیون در شبکه بهداشت در سراسر کشور به صورت رایگان انجام شده و هیچ گونه وجهی برای ثبت نام و تزریق واکسن پرداخت نمی‌شود.»

او درباره فاز دوم واکسیناسیون که برای افراد بالای هشتاد سال نیز در نظر گرفته شده تاکید کرده که هیچ گونه مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی کشور لازم نیست: «آغاز واکسیناسیون فاز دوم کرونا از روز سه شنبه فقط برای افراد ۸۰ سال به بالا خواهد بود. در اکثر شهرها و روستاهای ایران، پرونده الکترونیک این افراد در اختیار حوزه بهداشت قرار دارد و بنابراین از طریق تلفن و از مرکز بهداشت با آنها تماس گرفته شده و در روز و ساعت مشخص برای تزریق واکسن کرونا دعوت می‌شوند.»

تکلیف کسانی که پرونده الکترونیک سلامت ندارند چه می‌شود؟

رییسی به ایرنا درباره افرادی که ممکن است دارای پرونده الکترونیک سلامت نباشند گفته که: «در این زمینه مقرر شد همه روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور، شماره تلفنی را از هفته آینده یعنی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کنند تا افراد ۸۰ سال به بالا که با آنها تماس گرفته نشده، با آن شماره تلفن تماس گرفته و اطلاعات آنها جهت واکسیناسیون کرونا ثبت شود.»

او تاکید کرده بنابراین هیچ گونه مراجعه حضوری برای ثبت نام واکسیناسیون افراد ۸۰ سال به بالا به مراکز بهداشتی و درمانی وجود نخواهد داشت و اطلاعات به صورت تلفنی اخذ و ثبت می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

    هیچ کس واکسن ایرانی نزنه
    همش آب خالیه
    ایرانی نمیتونه

مطالب پیشنهادی