ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن ELSA Speak
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپلیکیشن ELSA Speak؛ تقویت انگلیسی با تکیه بر مهارت‌های مکالمه

هر کس روش خاصی را برای تقویت زبان انگلیسی می‌پسندد. اما تصور می‌کنم بسیاری در مورد کارایی و اهمیت بالای یک روش با هم اتفاق نظر دارند: مهارت مکالمه. اگر یک کودک خردسال حرف زدن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

هر کس روش خاصی را برای تقویت زبان انگلیسی می‌پسندد. اما تصور می‌کنم بسیاری در مورد کارایی و اهمیت بالای یک روش با هم اتفاق نظر دارند: مهارت مکالمه. اگر یک کودک خردسال حرف زدن را از نگاه کردن و گوش دادن به صحبت‌های والدینش یاد می‌گیرد، شما هم می‌توانید از همین روش برای یادگیری درست و مؤثر یک زبان جدید استفاده کنید.

اپلیکیشن ELSA Speak که امروز معرفی می‌کنیم با تکیه بر همین جنبه، یعنی مهارت حرف زدن و مکالمه برای تقویت زبان انگلیسی شما را یاری می‌کند. السا اسپیک از یک هوش مصنوعی پیشرفته برای «تشخیص گفتار» کمک می‌گیرد تا ضمن از بین بردن لهجه، اشتباهات تلفظ‌تان را هم گرفته و بیان درست کلمات را آموزش دهد. طوری که بعد از مدتی استفاده بتوانید درست مثل یک انگلیسی‌زبان بومی منظورتان را با حس درست به طرف مقابل منتقل کنید.

اپلیکیشن ELSA Speak

اما بگذارید به نحوه تدریس اپلیکیشن بپردازیم. درست مثل ثبت نام در یک کلاس زبان، السا اسپیک هم کارش را با یک تست ارزیابی سطح شروع می‌کند. به این صورت که باید 13 جمله را برای اپلیکیشن بخوانید تا بعد از گذراندن آزمون، بگوید که در چه سطحی قرار دارید.

بسته به این سطح، یک پلن اختصاصی در نظر گرفته می‌شود که آموزش‌هایتان را شروع کنید. السا اسپیک به طور کلی چهار Lesson عمومی دارد که همگی سطح‌بندی شده‌اند و با پیشرفت در اپلیکیشن به سطوح بالاتری می‌رسید. این چهار درس شامل درس تلفظ (Pronounciation)، شنیدار (Listening)، مکالمه (Conversation) و Syllable Stress می‌شوند که همگی به طور تخصصی روی ارتقای مهارت‌های کلامی و شنیداری شما تأثیرگذارند.

هوش مصنوعی السا اسپیک گوش بسیار دقیقی برای تشخیص صحبت‌ها دارد. بنابراین اگر از تلفظ حروفی مثل th یا ea شما ایراد گرفت اصلا تعجب نکنید. یکی از محورهای تمرکز اپلیکیشن دقیقا این است که لهجه آمریکایی و تلفظ درست کلمات را به شما یاد بدهد. حتی یک سری تمرینات هم به طور ویژه برای ابراز درست احساسات (با گرفتن لحن مناسب) و بالا و پایین بردن صدا روی یک سری حروف خاص در نظر گرفته شده که واقعا عالی هستند.

اپلیکیشن ELSA Speak

السا اسپیک در نسخه رایگان برای تدریس محدودیت می‌گذارد. به این صورت که مثلا در روز بیشتر از پنج Lesson را نمی‌توانید بگذرانید. اما با همین روش هم اگر در تمرین استمرار داشته باشید احتمالا در دراز مدت بتوانید نتیجه خوبی بگیرید.

هر چند که نسخه پرو چنین محدودیتی را پیش پایتان نمی‌گذارد که نیازمند پرداخت حق اشتراک خواهد بود. السا اسپیک به غیر از مواردی که گفتیم روش‌های دیگری را هم برای آموزش درست زبان پیش پایتان گذاشته. هیجان انگیزترین آن‌ها تماس تصویری با مربیان زبان و مکالمه درباره موضوعات مشخص است.

در کامیونیتی یا همان انجمن کاربری السا هم می‌توانید به محتواهایی دسترسی داشته باشید که کاربران اپلیکیشن ساخته‌اند و برای تقویت زبان جهت شرکت در آزمون‌های آیلتس و تافل و ... یا موقعیت‌های مختلف مثل مصاحبه شغلی و تحصیل در خارج از کشور می‌توانند کمکتان کنند. در مجموع تجربه اپلیکیشن ELSA Speak ضرری ندارد و امتحانش مجانیست.

اگر دوست دارید سبک و سیاق السا اسپیک در آموزش و تقویت زبان را بسنجید، می‌توانید همین حالا اپلیکیشن را از فروشگاه‌های معتبر زیر مطلب دانلود کنید.

ELSA Speak

ELSA Speak

سازنده: Elsa Corp قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 284 / 24 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی