ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

اپل با سرمایه‌گذاری ۴۳۰ میلیارد دلاری ۲۰ هزار شغل جدید در آمریکا ایجاد می‌کند

اپل  با سرمایه گذاری ۴۳۰ میلیارد دلاری طی ۵ سال آینده، ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید در ایالات متحده ایجاد خواهد کرد. به علاوه، این شرکت قصد دارد برای تاسیس یک مرکز تحقیقاتی و مهندسی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

اپل  با سرمایه گذاری ۴۳۰ میلیارد دلاری طی ۵ سال آینده، ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید در ایالات متحده ایجاد خواهد کرد. به علاوه، این شرکت قصد دارد برای تاسیس یک مرکز تحقیقاتی و مهندسی جدید در کارولینای شمالی نیز یک میلیارد دلار هزینه کند.

در سال ۲۰۱۸ اپل با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیون دلاری، به اشتغال‌ هزاران نفر در آمریکا کمک کرد و اکنون رقم سرمایه‌گذاری جدید را افزایش داده است.

توسعه نوآوری‌های شبکه 5G، چیپ‌های نسل بعدی و هوش مصنوعی از جمله حوزه‌هایی هستند که اپل تصمیم گرفته روی آنها تمرکز بیشتری داشته باشد. «تیم کوک»، مدیرعامل اپل می‌گوید با توجه به اینکه مردم کشورهای مختلف به تدریج بحران بیماری و سلامت را پشت سر می‌گذارند، این شرکت مسئولیت خود را در ساختن فردایی بهتر دو برابر بیشتر از قبل می‌داند.

سرمایه‌گذاری اپل در آمریکا

تیم کوک می‌گوید:

«در شرایط فعلی بازیابی و بازسازی، اپل خود را متعهد می‌داند تا دو برابر بیشتر از قبل به نوآوری و تولید در ایالات متحده توجه نشان دهد. تبعات سرمایه‌گذاری ما در این حوزه به سراسر ۵۰ ایالت آمریکا می‌رسد. ما در حوزه‌های پیشرفته‌ای همچون نوآوری‌های مربوط به شبکه 5G تا توسعه تراشه و هوش مصنوعی، ردیف‌های شغلی جدیدی ایجاد می‌کنیم. سرمایه‌گذاری برای نسل بعدی و ایجاد مشاغل نوآورانه و جدید، آینده‌ای سبزتر و بهتر را به وجود می‌آورد.»

اپل در کنار اعلام سرمایه‌گذاری ۴۳۰ میلیارد دلاری، همچنین از برنامه خود برای سرمایه‌گذاری در کارولینای شمالی و تاسیس مرکز تحقیقاتی و مهندسی جدید با سرمایه‌گذاری بالغ بر یک میلیارد دلار خبر داده که می‌تواند ۳۰۰۰ ردیف شغلی جدید ایجاد کند. این مرکز تحقیقاتی در کارولینای شمالی قرار است عضوی از «مثلث تحقیقاتی» این ایالت را تشکیل دهد.

این شرکت می‌گوید قصد دارد صندوقی ۱۰۰ میلیون دلاری برای حمایت از دانشگاه‌‌‌های مناطقی از رالی-دورهام راه‌اندازی کرده و بیش از ۱۱۰ میلیون دلار نیز برای ایجاد زیرساخت‌های حیاتی از جمله جاده‌سازی، پل‌سازی و ساخت مدرسه در ۸۰ شهر فقیر کارولینای شمالی که نیاز به چنین تسهیلاتی دارند،‌ هزینه کند. انتظار می‌رود این تصمیم اپل سالانه رقمی بالغ بر ۱.۵ میلیارد دلار سود اقتصادی برای کارولینای شمالی به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Xperia_Sola
    Xperia_Sola | ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

    واقعا مبلغ بزرگیه چون بعضی کشورا با این مبلغ کشورشون رو می فروشن به کشورای دیگه

مطالب پیشنهادی