ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت Latitude 7320 Detachable دل معرفی شد: رقیب سرسخت سرفیس پرو

دل از تبلت ویندوزی جدیدی از سری Latitude با کیبورد جداشدنی، طراحی شیک، حاشیه‌های باریک و سخت افزار پیشرفته رونمایی کرد.‌ تبلت Latitude 7320 Detachable با مشخصات سخت افزاری قدرتمند، می‌تواند محصولات سری سرفیس پرو ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

دل از تبلت ویندوزی جدیدی از سری Latitude با کیبورد جداشدنی، طراحی شیک، حاشیه‌های باریک و سخت افزار پیشرفته رونمایی کرد.‌ تبلت Latitude 7320 Detachable با مشخصات سخت افزاری قدرتمند، می‌تواند محصولات سری سرفیس پرو مایکروسافت را به چالش بکشد.

تبلت Latitude 7320 Detachable با بهره‌مندی از نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و نسبت نمایشگر به بدنه ۸۴ درصدی با هدف استفاده توسط کاربران تجاری و اداری معرفی شده است. نمایشگر دستگاه جدید دل از روشنایی ۳۰۰ نیت بهره می‌برد و از قلم هوشمند مخصوص 7320 Detachable Active Pen پشتیبانی می‌کند.

دل ادعا می‌کند این قلم هوشمند سریع‌ترین قلم استایلوس جهان در تبلت‌های با کیبورد جداشدنی تجاری است. به علاوه، شرکت سازنده می‌گوید در عرض ۳۰ ثانیه می‌تواند ۱۰۰ درصد شارژ شود و با هر بار شارژ برای استفاده پیوسته به مدت ۹۰ دقیقه شارژ لازم را داشته باشد.

دستگاه جدید، تبلت قدرتمند ویندوزی است که از جدیدترین پردازنده نسل یازدهم اینتل تا Core i7، گرافیک Iris Xe و ۳۲ گیگابایت رم LPDDR4 بهره می‌برد.

این تبلت مجهز به حسگر اثر انگشت و ویژگی دیگری به نام ExpressSign-in است که می‌تواند حضور کاربر را با استفاده از دوربین IR و ویندوز Hello برای عملکردهای لمسی خودکار و قفل دستگاه تشخیص دهد.

تبلت جدید دل مجهز به میکروفون با قابلیت حذف نویز است که در قسمت بالای دستگاه قرار داده شده. دل می‌گوید تبلت Latitude 7320 Detachable از فناوری Intelligent Audio برای حذف نویز پس زمینه استفاده می‌کند. تبلت جدید دل از وای فای ۶، شبکه 4G LTE و eSIM پشتیبانی می‌کند.

مشخصات تبلت جدید دل روی کاغذ برای کاربران تجاری بسیار جذاب است و به همین دلیل می‌تواند به رقیبی جدی برای سرفیس پرو تبدیل شود. این دستگاه با قیمت پایه ۱۵۴۹ در اختیار خریداران قرار می‌گیرد، بنابراین باید منتظر ماند و دید کاربران با وجود گزینه‌ای مانند سرفیس پرو، از محصول جدید استقبال می‌کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی