ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پلتفرم وی‌وی
تکنولوژی

پلتفرم وی‌وی رونمایی شد؛ اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران

پلتفرم وی‌وی طی یک بیانیه خبری شروع فعالیت رسمی خود را آغاز کرد که با هدف برقراری ارتباط بین ورزش‌دوستان و مربیان راه‌اندازی شده است تا افراد بتوانند برحسب ورزش مورد علاقه خود، مربیان فعال ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

پلتفرم وی‌وی طی یک بیانیه خبری شروع فعالیت رسمی خود را آغاز کرد که با هدف برقراری ارتباط بین ورزش‌دوستان و مربیان راه‌اندازی شده است تا افراد بتوانند برحسب ورزش مورد علاقه خود، مربیان فعال در آن رشته را شناسایی کرده و مطابق نیازشان بهترین گزینه را جهت یادگیری تمرین‌های ورزشی انتخاب کنند.

وی‌وی که برای اولین بار در ایران چنین بستری را فراهم کرده، با شعار «انتخاب هوشمند مربی» از طریق وبسایت و اپلیکیشن موبایل، خدمات خود را به کاربران ارائه می‌دهد. هر مربی در این پلتفرم دارای یک پروفایل است که در آن سوابق ورزشی، مدارک و مهارت‌های وی به نمایش در می‌آید. در این پروفایل همچنین نظرات شاگردان و امتیازهایی که دیگران به مهارت‌های مربی داده‌اند، قابل مشاهده است تا بدین طریق کاربر قادر باشد از بین مربیان موجود، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند.

از دیگر قابلیت‌های این پلتفرم می‌توان به جستجوی مربی براساس موقعیت جغرافی اشاره کرد که کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت «نقشه»، مربی‌های فعال در اطراف خود را پیدا کنند. پس از انتخاب مربی مناسب، برقراری ارتباط در بستر وی‌وی به رایگان صورت می‌گیرد و گام‌های بعدی بین مربی و ورزشکار، هماهنگ خواهد شد.

کمک به ارتقای فضای ورزش و سلامت

امیرحسین فرزانه، مؤسس وی‌وی، در رابطه با این پلتفرم گفت: «با توجه به اینکه تا کنون چنین بستری در ایران فعال نبوده، تیم وی‌وی با بررسی دقیق نیاز بازار، اقدام به راه اندازی این مجموعه کرده است تا خلا موجود بین فضای ورزش و تکنولوژی را پوشش دهد.»

فرزانه که پیش از این تجربه تاسیس مجموعه باشگاه‌های ورزشی اکسیژن را در کارنامه خود دارد، با اشاره به فعالیت بیش از ۱۸ هزار باشگاه در ایران گفت: «در وی‌وی ورزشکاران این فرصت را دارند تا به درستی خود و توانایی‌هایشان را ابراز کنند. از سوی دیگر علاقه مندان به ورزش نیز برای انتخاب مربی مناسب، احتیاج به اطلاعات دقیق و کافی دارند که با کمک وی‌وی این نیاز آن‌ها برطرف می‌شود و در نهایت با برقراری ارتباط درست بین کاربر و مربی، فضای ورزش و سلامت در ایران ارتقا پیدا می‌کند.»

ورزش‌هایی مثل فیتنس و تناسب اندام، فوتبال، تنیس، یوگا و … از جمله ورزش‌هایی هستند که پلتفرم وی‌وی در تهران و دیگر شهرهای ایران پوشش می‌دهد. به گفته تیم سازنده این پلتفرم، ارتباط بین مربی و ورزشکار از قدم‌های اولیه این پلتفرم خواهد بود و در آینده قابلیت‌های بیشتری جهت رفع نیازهای ورزشی کاربران به وی‌وی اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی