ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر ویژگی «Tip Jar» را برای دریافت کمک مالی به پروفایل برخی کاربران اضافه کرد

توییتر قابلیت جدید «Tip Jar» را در قالب دکمه‌ای ساده‌ای به پروفایل برخی کاربران اضافه کرد تا امکان دریافت کمک مالی برای حساب‌های کاربری آنها از طریق این ویژگی فراهم شود. توییتر روی توسعه چندین ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

توییتر قابلیت جدید «Tip Jar» را در قالب دکمه‌ای ساده‌ای به پروفایل برخی کاربران اضافه کرد تا امکان دریافت کمک مالی برای حساب‌های کاربری آنها از طریق این ویژگی فراهم شود.

توییتر روی توسعه چندین ویژگی به پلتفرم خود کار می‌کند که نسخه آزمایشی برخی از آنها در دسترس کاربران قرار گرفته است و برخی دیگر هنوز در مرحله توسعه هستند.

اوایل اردیبهشت‌ماه گفته شد که توییتر به دنبال اضافه کردن قابلیتی است که با کمک آن کاربران بتوانند به راحتی به حساب‌های کاربری مورد نظرشان کمک مالی کنند. این ویژگی جدید که «Tip Jar» نامیده می‌شود به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند علاوه بر لایک کردن، بازتوییت کردن و حمایت از برخی حساب‌های کاربری،‌ در صورت لزوم از لحاظ مالی نیز از آنها حمایت کنند.

با اضافه شدن این قابلیت جدید، دکمه‌ای کوچک در پروفایل کاربری دیده می‌شود که امکان ارسال پول را فراهم می‌کند. با ضربه زدن روی این دکمه،‌ گزینه‌های مختلف ارسال پول از طریق پی پال،‌ ونمو و سایر روش‌ها نمایش داده می‌شود.

قابلیت  Tip Jar از طریق تنظیمات پروفایل فعال می‌شود و به صورت یک دکمه در کنار دکمه Follow نمایش داده خواهد شد. هر کدام از روش‌های پرداخت نیز به صورت فهرست کشویی در  Tip Jar در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر توییتر از روش‌های پرداخت از طریق Bandcamp ،Cash App ،Patreon، پی پال و ونمو پشتیبانی می‌‌کند. کاربران اندرویدی همچنین می‌توانند از طریق توییتر Spaces کمک‌های مالی خود را اهدا کنند.

در حال حاضر قابلیت جدید تنها در دسترس برای برخی از تولید کنندگان، روزنامه نگاران،‌ کارشناسان و تعداد محدودی از سازمان‌های غیر انتفاعی انگلیسی زبان برای هردو نسخه سیستم عامل اندروید و  iOS قرار گرفته است. توییتر می‌گوید قصد دارد به زودی این قابلیت را در دسترس کاربران بقیه زبان‌ها و در واقع در اختیار عموم کاربران نیز قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی