ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعه: گلکسی زد فلیپ ۳ احتمالا ۱۲ مردادماه با قیمت حدود ۱۰۰۰ دلار از راه می‌رسد

حساب کاربری به نام «Max Jambor» با انتشار توییتی ادعا می‌کند گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ 5G سامسونگ تابستان امسال و در تاریخ ۱۲ مردادماه با قیمتی بین ۹۹۰ تا ۱۱۹۹ دلار از راه می ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

حساب کاربری به نام «Max Jambor» با انتشار توییتی ادعا می‌کند گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ 5G سامسونگ تابستان امسال و در تاریخ ۱۲ مردادماه با قیمتی بین ۹۹۰ تا ۱۱۹۹ دلار از راه می رسد.

چند روز پس از اینکه رندرهای نهایی گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ منتشر شدند، حالا شایعاتی در مورد کاهش قیمت احتمالی این گوشی شنیده می‌شود که با این وجود به نظر می‌رسد گوشی‌ تاشو سامسونگ، دیگر از پرچمداران سنتی این شرکت گرانتر نخواهد بود.

این توییت در حالی  منتشر شده که گلکسی زد فلیپ اصلی در اوایل سال گذشته با قیمت ۱۳۸۰ دلار عرضه شد. چند ماه پس از آن گلکسی زد فلیپ ۵G با قیمت ۱،۴۴۹ دلار وارد بازار شد، اگرچه قیمت آن در حال حاضر به ۱،۱۹۹ دلار کاهش یافته است.

گلکسی زد فلیپ ۳

علاوه بر اطلاعات مربوط به قیمت، در این گزارش به تاریخ ۱۲ مرداد اشاره شده است اما دقیقا مشخص نیست که سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ را در این تاریخ عرضه یا معرفی کند. البته با توجه به گزارش‌های اخیر، احتمال زیادی وجود دارد که این تاریخ به زمان عرضه گوشی مربوط شود.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز روانه بازار شود. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ در این گوشی از یک نمایشگر ثانویه ۱.۴ استفاده خواهد کرد که می‌تواند پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را بطور کامل نشان دهد.

از نظر طراحی، گلکسی زد فلیپ تقریبا از گوشی «پیکسل ۲ ایکس ال» شرکت گوگل الهام گرفته است و شایعه شده که سامسونگ این نوبایل جدید را در هشت ترکیب رنگ شامل بنفش، سبز، بژ، خاکستری، آبی تیره، صورتی روشن و سفید عرضه خواهد کرد.

البته هنوز به صورت مقطعی مشخص نیست که سامسونگ واقعا قصد دارد گوشی تاشو جدید خود را با قیمت ارزان‌تری نسبت به نسل قبل خود عرضه کند یا خیر و باید دید در ادامه کاربران باید منتظر چه دستگاهی با چه قیمتی باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی