ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی و بررسی خودرو

ارزان‌ترین موتور سیکلت‌های بازار چقدر قیمت دارند؟

بازار موتور سیکلت در چند سال اخیر به تبع بازار ارز و خودرو، دچار تورم شدید شده است. دیگر برخلاف گذشته نمی‌توان از موتور سیکلت به عنوان کالایی ارزان و اقتصادی یاد کرد و اکنون ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵

بازار موتور سیکلت در چند سال اخیر به تبع بازار ارز و خودرو، دچار تورم شدید شده است. دیگر برخلاف گذشته نمی‌توان از موتور سیکلت به عنوان کالایی ارزان و اقتصادی یاد کرد و اکنون ارزان‌ترین موتورهای صفر کیلومتر بازار هم بیش از 25 میلیون تومان قیمت دارند. این در شرایطی است که از آن سو، برخی مدل‌های خاص از برندهای لوکس هم به چشم می‌خورند که گاه فراتر از 200 میلیون تومان می‌ارزند. اما برای عموم مردم که اکثرا به چشم وسیله کار یا حمل و نقل به موتور سیکلت نگاه می‌کنند، قیمت مقرون به صرفه شرطی مهم در روند خرید آنهاست.

به گزارش اقتصاد آنلاین، نگاهی به شماری از ارزان‌ترین موتور سیکلت‌های حال حاضر بازار انداخته‌ایم که می‌توان آنها را به صورت صفر کیلومتر تهیه کرد. البته همه آنها مدل 1400 نیستند و در میانشان، موتورهای ساخت سالهای 1398 و 1399 هم دیده می‌شوند. لازم به ذکر است که این قیمت‌ها در روز چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1400 از بازار تهران، استعلام شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی