ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی نوستالژیک نوکیا با پشتیبانی از دستیار هوشمند گوگل عرضه می‌شود

گوشی نوستالژیک نوکیا 2720 V Flip که حدود دو سال قبل معرفی شد، با ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی از شبکه 4G، سیستم عامل Kai OS و دستیار هوشمند گوگل در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود. این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵

گوشی نوستالژیک نوکیا 2720 V Flip که حدود دو سال قبل معرفی شد، با ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی از شبکه 4G، سیستم عامل Kai OS و دستیار هوشمند گوگل در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند در واقع نسخه بروزرسانی شده‌ گوشی نوستالژیک و کلاسیک نوکیا است که از شبکه ۴G، تماس تصویری با کیفیت HD و سیستم عامل Kai OS پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل Kai OS ویژگی‌هایی مانند دستیار هوشمند گوگل، نقشه‌های گوگل، اپلیکیشن‌های پیام رسان و سایر شبکه‌های اجتماعی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

نسخه بین المللی گوشی 2720 V Flip نوکیا مجهز به باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۱۲ مگابایت حافظه رم است و از چیپست اسنپدراگون ۲۰۵ بهره می‌برد.

برای این گوشی یک نمایشگر خارجی ۱.۳ اینچی در نظر گرفته شده که اعلان‌ها و مشخصات تماس‌های دریافتی را مشخص می‌کند و نمایشگر داخلی آن نیز ۲.۸ اینچ است. دوربین اصلی گوشی ۲ مگاپیکسلی است که فلش LED آن را همراهی می‌کند. گوشی 2720 V Flip نوکیا از تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه با قیمت حدود ۸۰ دلار وارد بازار جهانی می شود.

با توجه به اینکه از لحاظ عملکرد و سخت‌ افزار نمی‌توان انتظار بسیار زیادی از گوشی داشت، به نظر می‌رسد محصول نوکیا برای افرادی مناسب است که قصد دارند ساعات استفاده روزانه خود از گوشی‌ موبایل را کاهش دهند اما همچنان راه‌های ارتباطی با دوستان خود را حفظ کنند. همچنین به نظر می‌رسد نوکیا نیز انتظار دارد این گوشی مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

با توجه به اینکه در حال حاضر رقابت در بازار موبایل به شکل جدی توسط شرکت‌های قدرتمندی مانند سامسونگ و اپل در جریان است، گوشی‌های اندرویدی نوکیا آن چنان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد اما بازطراحی گوشی‌های کلاسیک و قدیمی نوکیا، مخصوصا سری Flip ممکن است مورد توجه قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی