ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی The Walking Zombie 2؛ نجات دنیا با ماهیتابه

بازار زامبی‌ها در بازی‌ها همیشه داغ است و جزو آن تم‌های داستانی است که هر چقدر تکرار شوند باز هم شاهد حضور بازی‌های جذاب با این تم هستیم. در این مطلب به سراغ بازی The ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

بازار زامبی‌ها در بازی‌ها همیشه داغ است و جزو آن تم‌های داستانی است که هر چقدر تکرار شوند باز هم شاهد حضور بازی‌های جذاب با این تم هستیم. در این مطلب به سراغ بازی The Walking Zombie 2 رفتیم که یک عنوان آفلاین و با کیفیت است و شما را به شکار زامبی می‌فرستد

بازی The Walking Zombie 2 با همان داستان تکراری جلو آمده؛ نظم دنیا به هم ریخته و زامبی‌ها در سراسر جهان در حال آلوده کردن و کشتن مردم هستند و شما باید در برابرشان بایستید. بنابراین گیم‌پلی بازی عمدتا مربوط به درگیری با زامبی‌ها است اما برای جلو رفتن بخش داستانی، دیالوگ‌هایی هم در بازی وجود دارند.

چیزی از شروع بازی The Walking Zombie 2 نمی‌گذرد که متوجه می‌شوید شما تنها کسی هستید که می‌تواند انسان‌ها را نجات بدهد. البته به عنوان ناجی جهان کمی کار برایتان سخت است زیرا باید عملیات نجات را با یک موتور و ماهیتابه‌ای شروع کنید که تنها سلاحتان در برابر زامبی‌هایی است که گروه گروه دوره‌تان می‌کنند.

نگران نباشید! قرار نیست تا آخر بازی با ماهیتابه بجنگید و با جمع کردن امتیاز می‌توانید لول آپ کنید و اسلحه‌های متنوع و قوی‌تری به دست بیاورید. کاراکتر اصلی هم قابل ارتقا است و می‌توانید با ارتقا دادن او، توانایی‌هایی مثل بازیابی سلامتی و دفاع را بهبود بدهید.

طراحی گیم‌پلی بازی The Walking Zombie 2 بسیار خوب انجام شده و شما با انواع متنوعی از زامبی روبرو می‌شوید؛ بالاخره کشتن یک سگ که تبدیل به زامبی شده،‌ آن هم با ماهیتابه تجربه‌ای نیست که همیشه دم دست باشد. مبارزات بازی هیجان انگیز هستند و باس فایت‌ها هم بسیار خوب از آب در آمده‌اند.

با هر بار مردن در بازی، بخش Inventory که به نوعی منبع آیتم‌های شما است، کاملا خالی می‌شود اما سازندگان بازی در ازای آن یک سیستم جایزه‌دهی طراحی کرده‌اند که به صوت ساعتی جوایزی در اختیار بازیکنان می‌گذارد. این سیستم با ایجاد تعادل موجب می‌شود که هم چالش وجود داشته باشد و هم رضایت بازیکنان از دست نرود.

در کل می‌توان گفت تعادل در بسیاری از بخش های بازی The Walking Zombie 2 به خوبی برقرار شده. بخش داستانی و دیالوگ‌ها به خوبی توانسته اند گیم‌پلی را از افتادن در دام تکرار نجات بدهند و سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای هم کاملا متعادل است و بازیکنان مجبور نیستند برای برنده شدن در بازی حتما هزینه‌ای بپردازند.

البته در برخی از بخش‌های بازی هم این تعادل کامل دیده نمی‌شود. مثلا در موزیک پس زمینه این عدم تعادل وجود دارد. با اینکه صدای تپش قلب می‌تواند حسابی آدرنالین را در خون بازیکنان بالا ببرد اما از طرفی هم صدای یکنواخت پس زمینه برخی اوقات واقعا اعصاب خردکن می‌شود.

طراحی گرافیکی بازی کاملا واقع‌گرایانه یا رئالیستیک نیست و می‌توان گفت شکل و شمایل بازی کمی حالت ماینکرفتی دارد؛ البته با خون و خون‌ریزی بیشتر. این به این معنی نیست که طراحی بازی خوب نیست بلکه سبک طراحی به خصوصی دارد و کاملا به سلیقه‌ی مخاطب بستگی دارد که از این نوع طراحی خوشش بیاید یا نه.

با در نظر گرفتن نکات خوب بازی می توان گفت که با یک بازی خوش‌ساخت طرف هستیم که ارزش تجربه کردن را دارد. اگر از فضای آخرالزمانی و کشتن زامبی‌ها لذت می‌برید و به دنبال یک گزینه‌ی آفلاین و در عین حال با کیفیت هستید، بازی The Walking Zombie 2 انتخاب خوبی است.

The Walking Zombie 2: Shooter Zombie‏

The Walking Zombie 2: Shooter Zombie‏

سازنده: Akla Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 611.5/29 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی