ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویتالیک بوترین
تکنولوژی

هم‌بنیان‌گذار اتریوم ۶.۶ میلیارد دلار از توکن‌های خود در «شیبا اینو» را سوزاند

هم‌بنیان‌گذار اتریوم هفته پیش ۱ میلیارد دلار از دارایی‌هایش در رمزارز «شیبا اینو» را برای کمک به شرایط بحرانی ویروس کرونا در هند به خیریه اهدا کرد. او حالا تصمیم گرفته ۴۱۰ تریلیون توکن شیبا ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

هم‌بنیان‌گذار اتریوم هفته پیش ۱ میلیارد دلار از دارایی‌هایش در رمزارز «شیبا اینو» را برای کمک به شرایط بحرانی ویروس کرونا در هند به خیریه اهدا کرد. او حالا تصمیم گرفته ۴۱۰ تریلیون توکن شیبا اینو به ارزش ۶ میلیارد دلار را بسوزاند.

توکن جدید شیبا اینو با نماد SHIB این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است. این پروژه ابتدا به عنوان «قاتل دوج‌کوین» معروف شد و بعد یک شبه خیلی‌ها را مولتی میلیونر کرد. توکن SHIB در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار معامله می‌شود و مجموع موجودی توکن‌های آن ۴۹۷ تریلیون SHIB است. کل ارزش بازار شیبا اینو حدود ۸ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

اکنون «ویتالیک بوترین»، دوباره این رمزارز را به سرخط خبرها آورده و از سوزاندن ۴۱۰.۲۴ تریلیون SHIB خبر داده است. او در پیامی روی هش این تراکنش اعلام کرد: «تصمیم گرفتم ۹۰ درصد توکن‌های شیبای باقی مانده در کیف پولم را بسوزانم. ۱۰ درصد مابقی با همان هدف جلوگیری از مرگ مردم در مقیاس گسترده به یک خیریه (که هنوز آن را انتخاب نکرده‌ام) منتقل می‌شود ولی این بار چشم‌انداز بلندمدت‌تری را دنبال خواهد کرد.»

هم‌موسس اتریوم افزود: «حقیقت این است که از نحوه برخورد طرفداران توکن‌های مرتبط با سگ‌ها در موضوع کمک‌های مالی اخیر شگفت‌زده شدم. بسیاری از طرفداران سگ‌ها سخاوت و تمایل خود را نه فقط در بحث سودآوری شخصی، بلکه به ایجاد جهانی بهتر برای همگان نشان دادند. از همه کسانی که صمیمانه این کارها را انجام می‌دهند، حمایت می‌کنم.»

بوترین همچنین گفت امیدوار است سازندگان پروژه‌های ERC20 به جای ارسال پول به کیف پول شخصی او، این مبالغ را به امور خیریه اختصاص دهند.

اکانت توییتر Shib Informer درباره این اتفاق نوشت: «امیدوارم حداقل بعضی‌ها اعمال خیرخواهانه‌ای را که او برای جهان و ارتش SHIB انجام داده، درک کنند. شما عملا به انسانی مشکوک شده بودید که یکی از باهوش‌ترین افراد دنیاست و اگر می‌خواست می‌توانست SHIB را نابود کند، اما در عوض تصمیم گرفت از توکن ما برای بهبود وضعیت زندگی هزاران انسانی کمک بگیرد که در رنچ به سر می‌برند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aliej
    Aliej | ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

    طرف مخش تاب داره

مطالب پیشنهادی