ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ بزرگترین و کوچک‌ترین مانیتور هوشمند خود را معرفی کرد

دامنه مانیتورهای هوشمند سامسونگ در حال گسترش است. این شرکت آبان پارسال از مانیتورهای هوشمند M5 و M7 با اندازه‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی رونمایی کرد و حالا دو اندازه جدید از این محصولات را معرفی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

دامنه مانیتورهای هوشمند سامسونگ در حال گسترش است. این شرکت آبان پارسال از مانیتورهای هوشمند M5 و M7 با اندازه‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی رونمایی کرد و حالا دو اندازه جدید از این محصولات را معرفی کرده که یکی بزرگ‌ترین و دیگری کوچک‌ترین مانیتور هوشمند تاریخ این شرکت است.

سامسونگ پارسال که مانیتورهای هوشمند خود را معرفی کرد، از آن‌ها به عنوان نمایشگرهای همه‌کاره برای کار یا سرگرمی نام برد. حالا دو محصول جدید این شرکت یعنی مدل M7 با صفحه ۴۳ اینچی 4K و مدل M5 با صفحه ۲۴ اینچی 1080p هم در همین راستا وارد بازار می‌شوند. این دستگاه‌ها بلندگوی داخلی دارند و با کمک پلتفرم تایزن سامسونگ عملکردهای مختلف مثل کنترل از راه دور و دسترسی به اپلیکیشن‌های گوناگون مثل نتفلیکس و آفیس ۳۶۵ را در اختیار شما می‌گذارند.

ریموت کنترل این مانیتورهای هوشمند با الکسا، گوگل اسیستنت و بیکسبی کار می‌کند. شما می‌توانید این دستگاه‌ها را به‌صورت بی‌سیم به DeX وصل کنید تا از گوشی‌های گلکسی در محیطی شبیه کامپیوترهای دسکتاپ بهره بگیرید. دو محصول جدید سامسونگ قابلیت‌های ارتباطی زیادی دارند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به درگاه USB-C، بلوتوث ۴.۲ و USB-A اشاره کنیم.

سری مانیتورهای هوشمند مدل M7 حالا دارای دو مدل ۴۳ و ۳۲ اینچی با وضوح 4K است. سری M5 سه مدل ۲۴، ۲۷ و ۳۲ اینچی دارد و وضوح آن 1080p در نظر گرفته شده. سامسونگ همچنین نسخه سفید رنگی از مدل‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی مانیتور M5 را معرفی کرده است.

این غول فناوری کره‌ای هنوز قیمت محصولات جدید خود را اعلام نکرده اما اگر بخواهیم مقایسه‌ای با مدل‌های قبلی داشته باشیم، مدل ۳۲ اینچی M7 با قیمت ۳۹۹ و مدل ۲۷ اینچی M5 با قیمت ۲۲۹ دلار به بازار آمده بودند. در نتیجه، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این دو مدل هم با قیمتی کمابیش بالا و پایین‌تر از مدل‌های قبلی روانه بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی