ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ تب داغ رقابت‌های Wild Rift

کمپانی Riot به صورت رسمی آغاز تورنومنت بازی League of Legends: Wild Rift را در اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا اعلام کرد. روند ثبت‌نام آغاز شده و تا یازدهم خردادماه هم ادامه دارد. در مرحله‌ی ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

کمپانی Riot به صورت رسمی آغاز تورنومنت بازی League of Legends: Wild Rift را در اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا اعلام کرد. روند ثبت‌نام آغاز شده و تا یازدهم خردادماه هم ادامه دارد. در مرحله‌ی اول تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند روبروی هم قرار می‌گیرند و رفته رفته در هر مرحله تعداد محدودتر می‌شود تا بازیکنان حرفه‌ای‌تر با هم رقابت کنند.

اگر می‌خواهید در رقابت‌های League of Legends: Wild Rift ثبت‌نام کنید و برای جایزه‌ی ۳۰۰ هزار یورویی آن بجنگید، باید بیشتر از ۱۷ سال سن داشته باشید و به عنوان تیمی ثبت نام کنید که حداقل سه عضو دارد. ضمنا تمام اعضا باید ساکن یکی از مناطق شمال آفریقا، خاورمیانه، ترکیه، اروپا و کشورهای مستقل مشترک المنافع باشند.

پیش از این تست بتای بازی Apex Legends Mobile در کشور هند آغاز شده بود و حالا نوبت به فیلیپین رسیده. انتخاب بازیکنان برای تست بتا به صورت تصادفی است و از بین افرادی انتخاب می‌شوند که در گوگل‌پلی برای بازی ثبت‌نام کرده‌اند.

هر چند که تا اینجا بازیکنان بازی را رضایت‌بخش توصیف کرده‌اند اما نسخه‌ی بتای بازی در هند بر اساس نظرات کاربران یک بار آپدیت شده تا باگ‌های موجود رفع شوند و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که EA برای انتشار عمومی، یک محصول عالی ارائه دهد.

اگر طرفدار بتل رویال هستید و از ماشین‌های مک‌لارن هم خوشتان می‌آید، خبر خوبی برایتان داریم. بازی Garena Free Fire در حال همکاری با کمپانی بزرگ مک‌لارن است و به زودی محتوای مخصوصی به بازی اضافه خواهد شد. این ورژن اختصاصی که MCLFF نام‌گذاری شده تصویری از آینده‌ی مک لارن را منعکس می‌کند.

بازیکنانی که در طول این ایونت، از مناطق برمودا، کالاهاری و پورگاتوری جان سالم به در ببرند شانس راندن اتومبیل‌های مک‌لارن را در بازی خواهند داشت. علاوه بر این آیتم‌های مختلفی مثل اسکین، تخته‌های موج‌سواری و کشتی پرنده با تم مک‌لارن به بازی اضافه می‌شوند.

اخیرا پابجی موبایل یک ایونت برگزار کرد که گودزیلا و کینگ کونگ در آن حضور داشتند. در همین هفته یک شخصیت جدید هم به ایونت اضافه شد و حالا تایتان‌ها در برابر کینگ کونگ و گودزیلا قرار گرفته‌اند. گودزیلای کایجو هم در بازی حضور پیدا می‌کند و بازیکنان می‌توانند با سلاخی کردن مکاگودزیلا به آن کمک کنند.

Unholy Adventure

  • بازی آفلاین است

استودیو‌ی مستقل Dali Games که پیش از این هم سری Lucid Dream را ساخته بود حالا یک عنوان جدید منتشر کرده. بازی Unholy Adventure بهشت کسانی است که از حل کردن پازل لذت می‌برند زیرا شما را با داستانی رمزآلود و ترسناک روبرو می‌کند که در شبکه‌ی فاضلاب‌،‌ آپارتمانی وحشتناک و شهر پر از زامبی جریان دارد و شما باید تکه‌هایش را کنار هم بگذارید تا راز بزرگ را کشف کنید.

Unholy Adventure: point and click story game

Unholy Adventure: point and click story game

سازنده: Dali Games: adventure games‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 108 مگابایت زبان:

The Longest Road on Earth

  • بازی آفلاین است

بازی The Longest Road on Earth‏ یک عنوان ماجراجویانه است که داستان‌های کوتاهی از زندگی شخصی افراد عادی را روایت می‌کند.  این بازی زرق و برق چشم‌گیری ندارد و در طول آن هیچ گفتگو و روایت مستقیمی صورت نمی‌گیرد اما دست روی مفاهیم عمیقی می‌گذارد که باعث می‌شوند حسابی به فکر فرو بروید.

به هنگام بازی حتما از هندزفری استفاده کنید زیرا موسیقی پس زمینه تاثیر مهمی در فضاسازی بازی دارد و می‌تواند تجربه‌‌تان را چند پله ارتقا بدهد. مدت زمان گیم‌پلی بازی هم کوتاه است و حدودا دو ساعت زمان می‌برد تا به پایان برسد.

The Longest Road on Earth‏

The Longest Road on Earth‏

سازنده: Raw Fury AB قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 329.7/37 مگابایت زبان:

Solitaire Master VS

  • بازی آنلاین است

بازی‌های کارتی یک نفره انقدر زیاد هستند که انتشار یک عنوان جدید خیلی اهمیت نداشته باشد اما سازندگان بازی  Solitaire Master VS با اضافه کردن عنصر رقابت، یک بازی متفاوت ساخته‌اند. بازی مودهای مختلفی دارد که می‌توانید به تنهایی بازی کنید یا با دیگران رقابت کنید. در بخش آنلاین کسی که کمترین تعداد حرکت را داشته باشد برنده‌ی بازی خواهد بود.

Solitaire Master VS: Classic Card Game Relax‏

Solitaire Master VS: Classic Card Game Relax‏

سازنده: Digital Melody Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 81 مگابایت زبان:

Huntdown

  • بازی آنلاین است

بازی Huntdown که قبلا برای کنسول و کامپیوترهای شخصی منتشر شده بود، بالاخره برای پلتفرم موبایل هم در دسترس قرار گرفت. در این بازی نقش یک شکارچی جایزه‌بگیر را بر عهده دارید که باید شهر سرشار از خشونت و فساد را نجات بدهد. طراحی بصری بازی که حالتی پیکسلی دارد، با الهام از فیلم‌ها و بازی‌های آرکید دهه ۸۰ میلادی انجام شده و حس نوستالژیکی دارد.

Huntdown‏

Huntdown‏

سازنده: Coffee Stain Publishing AB قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 722/414 مگابایت زبان:

polar bear rescue

  • بازی آفلاین است

به نظر می‌رسد که حفاظت از محیط زیست دارد به موضوع داغی برای بازی‌سازها تبدیل می‌شود. بازی polar bear rescue چندمین عنوانی است که در ماه‌های اخیر با هدف افزایش آگاهی و کمک به محیط زیست منتشر شده.

این بازی داستان یک خرس قطبی را روایت می‌کند که به دلیل ذوب شدن یخ‌ها از محل زندگی‌اش دور شده و برای بازگشت به خانه‌اش به کمک شما نیاز دارد تا برایش پل‌های چوبی بسازید.

Polar Bear Rescue - the artic puzzle story game‏

Polar Bear Rescue - the artic puzzle story game‏

سازنده: Burning Fox Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 50 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۷ خرداد ۱۴۰۰

    به به Unholy Adventure عالیه . 😍

مطالب پیشنهادی