ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستگاه ترکیبی هوم‌پاد و اپل تی‌وی همچنان در مراحل اولیه توسعه قرار دارد

اپل همچنان در حال توسعه محصولی ترکیبی از هوم‌پاد و اپل تی‌وی است. این دستگاه نمایشگر و دوربین خواهد داشت تا امکان برقراری تماس‌های فیس‌تایم را برای شما فراهم کند. به گزارش «مارک گرومن» از ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

اپل همچنان در حال توسعه محصولی ترکیبی از هوم‌پاد و اپل تی‌وی است. این دستگاه نمایشگر و دوربین خواهد داشت تا امکان برقراری تماس‌های فیس‌تایم را برای شما فراهم کند.

به گزارش «مارک گرومن» از بلومبرگ که قبلا هم به این دستگاه اشاره کرده بود، اپل در مراحل اولیه توسعه یک بلندگوی هوم‌پاد با نمایشگر است که در واقع می‌تواند ترکیبی از قابلیت‌های هوم‌پاد و اپل تی‌وی را ارائه کند. بازار بلندگوهای دارای نمایشگر هم‌اکنون بسیار داغ شده است. اپل پارسال هوم‌پاد مینی را معرفی کرد و چند هفته پیش از به‌روزرسانی جدیدی برای ستاپ‌باکس اپل تی‌وی پرده برداشت.

گزارش جدید بلومبرگ می‌گوید با توجه به تغییرات اندک نسخه جدید اپل تی‌وی، این دستگاه به کلی با هوم‌پاد ادغام می‌شود. این نشریه قبلا گفته بود که اپل همچنین ایده هوم‌پاد پیشرفته‌ای با یک بازوی رباتیک را در نظر دارد که می‌تواند به آیپد وصل شود و در زوایای مختلف به دنبال کاربر حرکت کند.

اپل ابتدا قصد داشت نسخه جدید هوم‌پاد را در سال ۲۰۲۲ و به عنوان وارثی برای هوم‌پاد ۲۰۱۷ معرفی کند، اما نسخه بزرگ هوم‌پاد به کلی از برنامه اپل خارج شد و این پروژه نیز کنار رفت. حالا به نظر می‌رسد که اپل روی نسخه‌ای ترکیبی از هوم‌پاد و اپل تی‌وی تمرکز کرده است.

افزون بر این، گرومن از توسعه نسل سوم ایرپاد در سال جاری و نسل دوم ایرپاد در سال آینده خبر داده است. ظاهر ایرپاد معمولی شبیه ایرپاد پرو خواهد بود و ایرپاد پرو ۲ هم از حسگرهای حرکتی پیشرفته‌تر با تمرکز بر قابلیت‌های ورزشی طراحی می‌شود.

این دستگاه از نظر ظاهری ممکن است ابعاد کوچک‌تری داشته باشد و نمونه طراحی آن به‌زودی در ایرباد جدید بیتس که احتمالا چند هفته دیگر معرفی می‌شود رویت خواهد شد. ظاهرا کوپرتینویی‌ها فعلا برنامه‌ای برای نسل دوم ایرپاد مکس ندارند اما می‌خواهند رنگ‌های بیشتری به مدل موجود از این هدفون اضافه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۸ خرداد ۱۴۰۰

    این زیاد ایده جالبی نیست، قدیمی شده و شرکت‌های زیادی دارن روش کار می‌کنند، اپل بهتره دستگاه اپل تی وی رو تبدیل به کنسول بازی کنه، پروژه آینده‌نگارانه تریه

مطالب پیشنهادی