ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

افشای مشخصات وان پلاس نورد CE 5G پیش از رونمایی رسمی

وان پلاس چند روز پیش تایید کرد که میان‌رده بعدی این شرکت نورد CE 5G نام دارد و ۲۰ خرداد معرفی می‌شود. حالا آمازون هند به‌شکل تصادفی میزان رم، حافظه داخلی و یکی از رنگ‌های ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۵

وان پلاس چند روز پیش تایید کرد که میان‌رده بعدی این شرکت نورد CE 5G نام دارد و ۲۰ خرداد معرفی می‌شود. حالا آمازون هند به‌شکل تصادفی میزان رم، حافظه داخلی و یکی از رنگ‌های این دستگاه را فاش کرده است.

وان پلاس نورد CE 5G هم مثل همه محصولات این شرکت با بازاریابی پرسروصدای وان پلاس راهی بازار می‌شود و بدیهی است که در فرصت باقی مانده شاهد افشای اطلاعات بیشتری درباره این گوشی باشیم. آمازون هند قرار است فروشنده انحصاری این گوشی هوشمند در بازار هند باشد، در نتیجه حالا اشتباهاً (بخوانید عمداً) اعلام کرده که میان‌رده بعدی وان پلاس با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

آمازون هند در اپ موبایلی خود کوئیزی دارد که این اطلاعات را لو داده و همچنین فاش می‌کند که گوشی جدید وان پلاس رنگ زغالی خواهد داشت. البته انتظار داریم که پیکربندی‌های متفاوت و رنگ‌های بیشتری برای این دستگاه ارائه شود. افزون بر این، وان پلاس قبلا به این نکته اشاره کرده بود که قیمت نورد CE 5G کمتر از نسل اول وان پلاس نورد خواهد بود.

وان پلاس نورد CE 5G

مطابق گزارش‌های قبلی، گوشی آتی این شرکت از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، چیپست اسنپدراگون 750G و دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دستگاه احتمالا همان OnePlus Ebba است که اخیرا در گزارشی مستقل دیده شده بود. با توجه به مشخصات این گوشی حدس زده می‌شود که این محصول نسخه تغییریافته‌ای از اوپو Reno5 K باشد.

چند روز پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که تلفن هوشمند آتی وان پلاس احتمالا در قاب عقب دو دوربین کمکی هم خواهد داشت که هنوز اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نیست. این گوشی در جلو باید از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی بهره ببرد. عرضه عمومی این موبایل احتمالا ۲۶ خرداد آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی