ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

پروژه جدید منصوری معرفی شد؛ لامبورگینی اوروس با کابین یکپارچه بنفش

منصوری که روزهای شلوغی را سپری می‌کند، در تازه‌ترین پروژه خود به سراغ لامبورگینی اوروس رفته و این کراس‌اوور پرطرفدار ایتالیایی را هم از نظر ظاهری و هم از نظر باطنی ارتقا داده است. در ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

منصوری که روزهای شلوغی را سپری می‌کند، در تازه‌ترین پروژه خود به سراغ لامبورگینی اوروس رفته و این کراس‌اوور پرطرفدار ایتالیایی را هم از نظر ظاهری و هم از نظر باطنی ارتقا داده است. در این پروژه به نظر می‌رسد مهندسان منصوری، برخلاف پروژه سال قبل یعنی وناتوس، بیشتر بانوان را نشانه گرفته‌اند، چرا که کابین خودرو تماما به رنگ بنفش درآمده است.

اولین چیزی که در برخورد با لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری جلب توجه می‌کند، ظاهر عبوس یا به عبارت بهتر مخوف آن است. به لطف کیت اختصاصی این کراس‌اوور قدرتمند بسیار خشن‌تر از مدل استاندارد دیده می‌شود. طبق رسم منصوری، این کیت عمدتا جنسی از فیبرکربن دارد.

همانطور که در تصاویر ضمیمه شده می‌توانید مشاهده فرمایید، تقریبا تمامی قسمت‌های مختلف کابین، از داشبورد گرفته تا فرمان و حتی زیرپایی‎‌ها، تمی برگرفته از رنگ بنفش دارند. با توجه به این تم، شما هم احتمالا یا عاشق پروژه جدید منصوری خواهید شد، یا حس بیزاری در درونتان به اوج خواهد رسید! در هر صورت حد وسطی وجود ندارد!

پروژه جدید منصوری در قطر رونمایی شده است

مثل کابین، در نمای بیرونی هم شاهد بهره‌گیری از رنگ بنفش هستیم، البته با شدتی بسیار کمتر. در این بخش اجزایی مثل قاب آینه‌‎ها و اطراف شکاف‌های جانبی، نواری به رنگ بنفش دارند؛ صمن اینکه کالیپرهای مزین به نشان منصوری و رینگ‌ها نیز دارای رگه‌هایی مشابه هستند.

در رابطه با مشخصات فنی و تغییراتی که در زیر پوسته رخ داده، جزئیاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته، اما به احتمال زیاد موتور 4 لیتری V8 و توئین توربوی این خودرو مثل پروژه قبلی توانایی تولید حدود 840 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور را دارد. بد نیست بدانید در حالت استاندارد این موتور 641 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

درباره قیمت هم اطلاعاتی در دست نیست، ولی مسلما رقم پرداختی در حد نام و آوازه منصوری خواهد بود!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • GT
    GT | ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

    ماشینو نابود کرده😕

مطالب پیشنهادی