ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بررسی شیائومی می ۱۱
تکنولوژی

آنتوتو فهرست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده می ۲۰۲۱ را منتشر کرد

آنتوتو (AnTuTU) که یکی از بنچمارک‌های محبوب گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود، هر ماه فهرستی از قدرتمندترین موبایل‌های  پرچمدار و میان‌رده اندرویدی را منتشر می‌کند. می‌ ۱۱ لایت 5G با عبور از ردمی 10X صدرنشین فهرست ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

آنتوتو (AnTuTU) که یکی از بنچمارک‌های محبوب گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود، هر ماه فهرستی از قدرتمندترین موبایل‌های  پرچمدار و میان‌رده اندرویدی را منتشر می‌کند. می‌ ۱۱ لایت 5G با عبور از ردمی 10X صدرنشین فهرست ماه می ۲۰۲۱ شد.

درست مثل ماه گذشته، در لیست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی این ماه نیز تمام دستگاه‌های مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ دیده می‌شوند. البته در لیست جدید دیگر از گوشی‌های لنوو لیجن ۲ پرو و می ۱۱ خبری نیست و گوشی‌های ایسوس راگ فون ۵ و ریلمی GT در رتبه‌های هشتم و نهم لیست جایگزین آن‌ها شده‌اند.

آنتوتو

 گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ پرو با امتیاز ۸۳۰,۰۲۲ همچنان در رتبه اول لیست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار قرار دارد و سایر گوشی‌ها در لیست جابه‌جا شده‌اند. اوپو فایند ایکس ۳ پرو با دو پله سقوط نسبت به ماه گذشته اکنون در رتبه چهارم و نوبیا رد مجیک ۶ پرو که هفته گذشته در رتبه سوم لیست دیده می‌شد، اکنون رتبه دوم را به خود اختصاص می‌دهد.

از طرف دیگر، اکنون پس از ۱۱ ماه، ردمی 10X که از تراشه دیمنسیتی ۸۲۰ مدیاتک بهره می‌برد سرانجام جایگاه اول لیست را به شیائومی می‌ ۱۱ لایت 5G با تراشه اسنپدراگون ۷۸۰G واگذار کرده است.

آنتوتو

گوشی‌های ردمی 10X و 10X پرو از زمان عرضه خود در سال گذشته، رتبه اول لیست قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده اندرویدی آنتوتو را در اختیار خود داشتند. با این وجود می‌توان گفت چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰ به عنوان یک تراشه میان‌رده عملکرد بسیار خوبی داشته است. متاسفانه این تراشه فقط در گوشی ویوو S7t 5G به کار گرفته شده که مانند سری گوشی‌های ردمی 10X به صورت انحصاری در چین به فروش می‌رود.

برخلاف لیست مربوط به گوشی‌های پرچمدار، این لیست شامل دستگاه‌هایی با تراشه‌های مختلف از جمله اسنپدراگون ۷۶۸G، کرین ۹۸۵، کرین ۸۲۰، اسنپدراگون ۷۵۰G، اسنپدراگون ۷۶۵G و مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۰U می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی