ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر
تکنولوژی

مشخصات دوربین اصلی آنر ۵۰ در رندرهای جدید فاش شد

اوایل ماه گذشته، رندرهایی از گوشی‌های سری آنر ۵۰ به همراه دو حلقه بزرگ در ماژول دوربین به اشتراک گذاشته شد. رندرهای جدید،  طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین گوشی‌های سری آنر ۵۰ و نسخه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

اوایل ماه گذشته، رندرهایی از گوشی‌های سری آنر ۵۰ به همراه دو حلقه بزرگ در ماژول دوربین به اشتراک گذاشته شد. رندرهای جدید،  طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین گوشی‌های سری آنر ۵۰ و نسخه پرو آن را نشان می‌دهد.

آنر قرار است گوشی‌های سری آنر ۵۰ را در تاریخ ۲۶ خرداد معرفی کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این سری از سه مدل نسخه پایه، پرو و SE تشکیل می‌شود. اکنون رندرهای با کیفیتی از مدل پایه و پرو این گوشی‌ها منتشر کرده است.

آنر ۵۰

طراحی پنل پشت گوشی آنر ۵۰ به رنگ گرادیانی آبی دیده می‌شود که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. طراحی دیگری، دستگاهی با پنل پشتی مشکی رنگ را نشان می‌دهد که منتسب به آنر ۵۰ پرو بوده و از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

در قسمت پایین دوربین اصلی هر دو مدل،‌ دوربین ثانویه‌ای قرار گرفته که درباره مشخصات آن‌ها هنوز هیچ گونه اطلاعات تایید شده‌ای وجود ندارد. اوایل این ماه تصاویر جدیدی از این سری افشا شده بود که طراحی زرد رنگ آن را نشان می‌داد. در آن گزارش ادعا شده بود که آنر در حلقه دوم دوربین گوشی‌های جدید خود از یک سنسور پریسکوپی و یک سنسور دیگر به عنوان دوربین سوم استفاده خواهد کرد. هرچند این موضوع نیز هنوز تایید نشده است.

آنر ۵۰

گزارش‌های دیگری نیز ادعا می‌کنند که سری جدید آنر روی قابلیت تصویربرداری ویدیویی تمرکز خواهند داشت. بنابراین انتظار می‌رود دوربین‌های این سری با قابلیت فیلمبرداری بسیار خوبی عرضه شوند.

پیش از این «فانگ فی» رئیس بخش تولید محصولات آنر تایید کرده بود که گوشی‌های سری آنر ۵۰ از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G بهره خواهند برد. همچنین مستندات مربوط به گواهی ۳C حاکی از آن بود که نسخه پایه و پرو این موبایل تاییدیه شارژر ۶۶ و ۱۰۰ وات را دریافت کرده‌ است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

    الان دارم فکرش میکنم آنر با هوآوی دارن مخفیانه با همکاری میکنن !!

مطالب پیشنهادی