ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با استفاده از قابلیت SharePlay فیس‌تایم ویدیوهای خود را به صورت همزمان تماشا کنید

اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 قابلیت جدیدی به نام SharePlay را برای فیس‌تایم معرفی کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند محتواهای ویدیویی و صوتی خود را از طریق فیس تایم با ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۲۸

اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 قابلیت جدیدی به نام SharePlay را برای فیس‌تایم معرفی کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند محتواهای ویدیویی و صوتی خود را از طریق فیس تایم با دیگران به اشتراک بگذارند.

اپل به عنوان بخشی از بروزرسانی فیس‌تایم در iOS 15 مجموعه جدیدی از ویژگی‌ها برای ارائه تجربیات مشترک مانند تماشای همزمان ویدیوهای تیک‌تاک، گوش دادن همزمان به موسیقی، به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش و موارد دیگری را تحت عنوان SharePlay به اپلیکیشن فیس‌تایم اضافه کرده است.

سرویس‌هایی که از SharePlay پشتیبانی می‌کنند

خبر خوب اینکه قابلیت SharePlay فقط به صورت انحصاری و برای Apple Tv و Music در دسترس نخواهد بود بلکه به عنوان یک API ارائه می‌شود تا سایر توسعه‌دهندگان نیز بتوانند در اپلیکیشن‌های شخص ثالث از آن استفاده کنند.

قابلیت SharePlay اپل بسیار فراتر از پخش موسیقی و ویدیو به صورت همزمان است. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند صفحه‌نمایش خود را نیز به اشتراک بگذارند. «کریگ فدریگی» مهندس نرم‌افزار اپل درباره این قابلیت عنوان می‌کند: «اشتراک صفحه نمایش یک روش ساده و فوق‌العاده موثر برای کمک به کسانی است که در لحظه قصد دارند سوالاتی را جواب دهند و در تمام دستگاه‌های اپل کار می‌کند.»

همچنین این قابلیت حتی در دسترس کاربرانی که از نسخه تازه اعلام شده وب فیس‌تایم استفاده می‌کنند نیز قرار خواهد گرفت. این قابلیت در iOS 15 ارائه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی