ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتو جی استایلوس ۵G با قیمت ۳۹۹ دلار معرفی شد

موتورولا از نسخه 5G گوشی هوشمند موتو جی استایلوس با قیمتی مقرون به صرفه و مشخصات بهبود یافته‌تری نسبت به نسخه 4G رونمایی کرد. موتورولا قبلا از گوشی هوشمند موتو جی استایلوس رونمایی کرده بود ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

موتورولا از نسخه 5G گوشی هوشمند موتو جی استایلوس با قیمتی مقرون به صرفه و مشخصات بهبود یافته‌تری نسبت به نسخه 4G رونمایی کرد.

موتورولا قبلا از گوشی هوشمند موتو جی استایلوس رونمایی کرده بود و اکنون نسخه 5G این گوشی معرفی شده است. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند جدید از ۲۴ خرداد با قیمت ۳۹۹ دلار وارد بازار می‌شود.

گوشی جدید موتورولا از تراشه اسنپدراگون ۴۸۰، ۶ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت به همراه شارژر ۱۰ واتی بهره می‌برد.

درست مانند نسخه ۴G این گوشی نیز مجهز به نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی LCD با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است که قلم آن نیز برای یادداشت‌‌‌برداری بسیار مناسب است. همچنین گوشی Stylus 5G از نظر وزنی حدود چهار گرم و از نظر ضخامت حدود ۰.۳ میلی متر سنگین‌تر و ضخیم‌تر از نسخه قبلی خودش است.

در ماژول دوربین چهارگانه پشت گوشی یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی ۱۱۸ درجه‌ای، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. روزنه مخصوص دوربین سلفی گوشی نیز در سمت چپ نمایشگر دیده می‌شود که یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی در خود جای داده است.

موتورولا

این گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده است و فقط به صورت تک رنگ «زمرد کیهانی» (Cosmic Emerald) عرضه می‌شود. به صورت کلی نمایشگر و دوربین این گوشی مشابه نسخه 4G آن است و چیپست، حافظه رم، حافظه داخلی و ظرفیت باتری آن بهبود یافته است.

با توجه به اینکه بازار گوشی‌های پرچمدار عمدتا توسط دو برند بزرگ احاطه شده است، به نظر می‌رسد در بازار گوشی‌هایی رده پایین نیز رقابت بسیار سخت‌تری در حال شکل‌گیری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

    چقدر چیدمانش شبیه Realme 8 Pro 🤔

مطالب پیشنهادی