ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصات احتمالی آنر ۵۰ پرو در بنچمارک آنتوتو رویت شد

هفته گذشته آنر ۵۰ پرو در لیست گیک‌بنچ رویت شد و اکنون محصول جدید حدود ۵ روز مانده رویداد رونمایی رسمی، در پایگاه داده بنچمارک آنتوتو مشاهده که خبر از مشخصات احتمالی آن می دهد.  ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

هفته گذشته آنر ۵۰ پرو در لیست گیک‌بنچ رویت شد و اکنون محصول جدید حدود ۵ روز مانده رویداد رونمایی رسمی، در پایگاه داده بنچمارک آنتوتو مشاهده که خبر از مشخصات احتمالی آن می دهد. 

باتوجهبه اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، گوشی آنر ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون 778G در تست وارد شده و امتیاز کلی ۵۲۵ هزار را کسب کرده است. در جزئیات مرتبط با تست اعلام شده است که نمایشگر دستگاه از رزولوشن ۲۶۷۶ در ۱۲۳۶ پیکسل بهره می‌برد و با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز از راه می رسد. احتمال دارد که محصول آینده آنر با نمایشگر ۶.۷۲ اینچی با پنل AMOLED عرضه شود.

بنچمارک آنتوتو

۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 تراشه اسنپدراگون 778G را همراهی خواهد کرد. حافظه داخلی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت از نسل دوم UFS و اندروید ۱۱ نیز از سایر مشخصات احتمالی دستگاه هستند. طبق اطلاعات ثبت شده در آنتوتو، لنز اصلی دوربین رزولوشن ۱۰۰ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد. اگر داده‌های گفته شده صحت داشته باشند، باید انتظار حضور لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی که اخیراً جزئیات آن منتشر شده بود را داشته باشیم.

هنوز جزئیاتی پیرامون ظرفیت باتری آنر ۵۰ پرو منتشر نشده است. اگرچه احتمال می‌رود از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی کند. گزارش‌های قبلی خبر از لنز اصلی دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۶۶ واتی در محصول آینده آنر می‌دادند. همچنین گفته می‌شود که نسخه قدرتمندتر آنر ۵۰ پرو پلاس نیز همراه با برادر کوچک‌تر خود معرفی می‌شود که از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. همچنین برخی تصاویر منتشر شده خبر از شباهت دستگاه به هواوی P50 می‌دهند. منابع چینی خبر داده‌اند که این محصول در رنگ‌های خاص مانند زرد و بنفش نیز به بازار عرضه می‌شود. رونمایی رسمی از محصولات جدید آنر در تاریخ ۲۶ خرداد ماه صورت می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی