ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای آیپد مینی ۶ منتشر شد: حذف دکمه هوم و استفاده از پورت USB-C

مدت‌هاست منتظر رونمایی از نسل جدید آیپد مینی هستیم و در هفته‌های گذشته گزارش‌هایی درباره آن منتشر شده‌اند. حالا رندرهای جدیدی از آیپد مینی ۶ به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که از حاشیه‌های کم اطراف ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

مدت‌هاست منتظر رونمایی از نسل جدید آیپد مینی هستیم و در هفته‌های گذشته گزارش‌هایی درباره آن منتشر شده‌اند. حالا رندرهای جدیدی از آیپد مینی ۶ به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که از حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر و همچنین استفاده از پورت USB-C خبر می‌دهند.

این رندرها توسط یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «جان پراسر» منتشر شده‌اند. به گفته پراسر، این رندرها مبتنی بر فایل‌های CAD و تصاویر واقعی هستند.

طبق گفته پراسر، آیپد مینی ۶ با حاشیه‌های کم نمایشگر و بدون دکمه هوم از راه می‌رسد. با این وجود، کوپرتینویی‌ها همچنان از سنسور اثر انگشت تاچ‌ آیدی در این تبلت استفاده خواهند کرد و آن را مانند آیپد ایر ۴ درون دکمه پاور قرار می‌دهند.

آیپد مینی ۶

به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد بجای پورت لایتنینگ، به سراغ پورت USB-C در این دستگاه برود و همچنین عملکرد اسپیکرهایش را بطور چشمگیری بهبود دهد. پراسر مدعی شده که این تبلت جدید به چیپ A14 Bionic مجهز می‌شود، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و با نسخه جدید و کوچکتر اپل پنسل سازگار است. ظاهرا این تبلت اواخر سال جاری میلادی در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی از راه می‌رسد.

آیپد مینی ۶

طبق گفته پراسر، آیپد مینی ۶ ابعادی برابر ۶.۱ در ۱۳۷.۸ در ۲۰۶.۳ میلی‌متر دارد، با این وجود اشاره‌ای به ابعاد خود نمایشگر نکرده و به طور دقیق نمی‌دانیم کوپرتینویی‌ها از چه نمایشگری در این محصولشان استفاده خواهند کرد.

آیپد مینی ۶

آیپد مینی کنونی نمایشگر ۷.۹ اینچی دارد و طبق گزارش‌ها، نسل جدیدش با صفحه نمایش ۸.۵ تا ۹ اینچی از راه می‌رسد. طراحی کلی این تبلت جدید مشابه آیپد ایر ۴ خواهد بود و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی تکی قرار می‌گیرد.

جان پراسر سابقه مناسبی در افشای اطلاعات درباره محصولات آینده اپل دارد که برای مثال می‌توان به عرضه آی‌مک M1 در رنگ‌های متنوع اشاره کرد. با این وجود، پراسر یکی از افرادی بود که از معرفی نسل جدید مک‌بوک پرو در کنفرانس WWDC 2021 اپل خبر داده بود که چنین اتفاقی رخ نداد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی