ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: اپل واچ سری ۷ با حاشیه‌های کمتر نمایشگر و تراشه سریعتر از راه می‌رسد

اپل در ادامه سال جاری میلادی از اپل واچ سری ۷ رونمایی می‌کند که ظاهرا حاشیه‌های اطراف نمایشگرش نسبت به نسل کنونی کمتر خواهد بود و همچنین با استفاده از تکنیک جدیدی، نمایشگر به صفحه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

اپل در ادامه سال جاری میلادی از اپل واچ سری ۷ رونمایی می‌کند که ظاهرا حاشیه‌های اطراف نمایشگرش نسبت به نسل کنونی کمتر خواهد بود و همچنین با استفاده از تکنیک جدیدی، نمایشگر به صفحه جلویی نزدیکتر می‌شود.

طبق گزارش جدید بلومبرگ، کوپرتینویی‌ها امسال نسل جدید ساعت هوشمند خود را با نام احتمالی اپل واچ سری ۷ معرفی می‌کنند که قابلیت‌های جدیدی مانند پردازنده سریعتر، ارتباطات بی‌سیم بهتر و نمایشگر ارتقا یافته خواهد داشت.

ظاهرا اپل می‌خواهد در نسل جدید اپل واچ حاشیه‌های نمایشگر را کاهش دهد و به سراغ تکنیک لایه‌سازی جدیدی برود تا نمایشگر را به کاور جلویی نزدیکتر کند. این ساعت هوشمند ضخامت بیشتری نسبت به نسل کنونی خواهد داشت، اما این ضخامت بیشتر به گونه‌ای نیست که کاربر آن را متوجه شود.

اپل در این محصول از فناوری باند فوق وسیع (UWB) ارتقا یافته استفاده می‌کند که هم اکنون در ایرتگ وجود دارد. با وجود اینکه برخی گزارش‌ها به استفاده از سنسورهای بیومتریک سلامتی جدیدی در اپل واچ سری ۷ اشاره کرده بودند، بلومبرگ نظر دیگری دارد:

«اپل در گذشته به دنبال استفاده از سنسور سنجش دمای بدن در مدل امسال بود، اما به احتمال زیاد شاهد چنین سنسوری در مدل ۲۰۲۲ خواهیم بود. سنسور اندازه‌گیری قند خون که برای افراد مبتلا به دیابت کاربرد دارد، احتمالا تا چندین سال دیگر برای استفاده تجاری آماده نمی‌شود.»

اپل چند روز پیش از سیستم عامل watchOS 8 در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 رونمایی کرد که قابلیت‌های جدیدی را به مدل‌های مختلف اپل واچ می‌آورد. این احتمال وجود دارد که برخی ویژگی‌های این سیستم عامل منحصر به اپل واچ سری ۷ باشند.

بلومبرگ در گذشته گفته بود که اپل مشغول کار روی یک مدل جان‌سخت ساعت هوشمندش است و احتمالا همین امسال از راه می‌رسد. اما گزارش جدید می‌گوید باید منتظر چنین محصولی در سال ۲۰۲۲ باشیم، البته شاید سال آینده میلادی هم معرفی نشود. بلومبرگ همچنین از معرفی نسل جدید اپل واچ SE در سال ۲۰۲۲ خبر داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی