ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کروم‌بوک گیمینگ Flip CM5 ایسوس با پردازنده رایزن AMD از راه رسید

کروم‌بوک‌ها در ماه‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، بنابراین عرضه محصولات متنوع از سوی شرکت‌ها منطقی به نظر می‌رسد. حالا ایسوس کروم‌بوک گیمینگ Flip CM5 را با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار روانه بازار کرده است. این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

کروم‌بوک‌ها در ماه‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، بنابراین عرضه محصولات متنوع از سوی شرکت‌ها منطقی به نظر می‌رسد. حالا ایسوس کروم‌بوک گیمینگ Flip CM5 را با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار روانه بازار کرده است.

این کروم‌بوک که از پردازنده رایزن AMD بهره می‌برد، از سرویس‌های گیمینگ گوگل استادیا و انویدیا جی‌فورس Now پشتیبانی می‌کند. اگرچه با یک کروم‌بوک گیمینگ روبه‌رو هستیم، اما تنها با یک نمایشگر ۶۰ هرتزی و همچنین گرافیک مجتمع رادئون سروکار داریم. با وجود این کمبودها، ایسوس با تغییراتی در طراحی سعی کرده حس چنین محصولی را به کاربر منتقل کند.

کلیدهای WASD کیبورد نارنجی رنگ هستند تا شبیه به لپ‌تاپ‌های گیمینگ ویندوزی به نظر برسند. به گفته ایسوس، گیمرها می‌توانند با این کروم‌بوک از بازی‌های مبتنی بر فضای ابری لذت ببرند و با کلیدهای رنگی، متفاوت به نظر برسند.

کروم‌بوک Flip CM5 ایسوس از سیستم صوتی هارمن کاردن بهره می‌برد و همچنین به فناوری تثبیت‌کننده وای‌فای مجهز شده که امکان تجربه فراگیرتر بازی‌ها را فراهم می‌کند. علاوه بر این، با فناوری وای فای ۶ هم روبه‌رو هستیم.

کروم‌بوک Flip CM5 ایسوس

این کروم‌بوک گیمینگ به یک باتری ۵۷ وات ساعتی مجهز شده که طبق ادعای سازنده‌اش، می‌تواند تا ۱۰ ساعت کاربر را همراهی کند. در بالاترین نسخه این محصول، کاربران به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دست پیدا می‌کنند.

ایسوس برای این کروم‌بوک از پردازنده‌های رایزن ۳ و ۵ شرکت AMD استفاده کرده و کاربران می‌توانند آن را با تراشه‌های Ryzen 5 3500C یا Ryzen 3 3250C سفارش دهند. هردوی این پردازنده‌ها به گرافیک مجتمع رادئون مجهز شده‌اند. ایسوس برای بدنه این دستگاه به سراغ آلیاژ آلومینیوم رفته تا حس یک کالای باکیفیت به کاربران منتقل شود.

مدل ۴۹۹ دلاری این کروم‌بوک به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده و همانطور که می‌توان انتظار داشت، از پردازنده رایزن ۳ ۳۲۵۰C بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی