ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی میت ۵۰ احتمالا سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد

به گزارش منابع آگاه ظاهرا امسال خبری از معرفی گوشی‌های سری میت ۵۰ نخواهد بود. چینی‌ها کماکان با تبعات تحریم‌های ایالات متحده دست و پنجه نرم می‌کنند و مشکلات مربوطه باعث شده این شرکت نتواند ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

به گزارش منابع آگاه ظاهرا امسال خبری از معرفی گوشی‌های سری میت ۵۰ نخواهد بود. چینی‌ها کماکان با تبعات تحریم‌های ایالات متحده دست و پنجه نرم می‌کنند و مشکلات مربوطه باعث شده این شرکت نتواند برنامه توسعه دستگاه‌های خود را همچون گذشته دنبال کند.

معمولا هواوی هر سال دو سری گوشی پرچمدار رونمایی می‌کند. اما امسال شرایط به گونه دیگری رقم خورده است. با وجودی که طرفداران این شرکت منتظر نسل جدید پرچمداران سری میت بودند، اما به نظر می‌رسد دستگاه‌های این سری در سال جاری میلادی معرفی نخواهند شد. البته هواوی به صورت رسمی این خبر را تایید نکرده است و برخی منابع آگاه در حد شایعه آن را مطرح کرده‌‌اند.

شرکت چینی پس از اعمال تحریم‌ تجاری توسط دولت آمریکا، دوران سختی را پشت سر می‌گذارد. این امر مانع دسترسی هواوی به قطعات اصلی تولید گوشی‌های موبایل شده و مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود آورده است. سال گذشته هواوی توانست سری میت ۴۰ را با موجودی بسیار کم به بازار عرضه کند. سری P50 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و تنها در رویداد اخیر شرکت تصاویری از آن منتشر شده بود.

 

هواوی مجبور است از سری میت ۵۰ صرف نظر کند تا بتواند تمام منابع محدود خود را روی سری P50 متمرکز کند. از زمان معرفی اولین دستگاه سری میت در سال ۲۰۱۳ چنین اتفاقی رخ نداده است، اما با توجه به فشار هواوی و مشکلات مربوط به تامین قطعات این شرکت با وجود تحریم‌ها، قابل درک به نظر می‌رسد.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که هواوی به عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی خود قصد دارد کاربران بخش موبایل را حفظ کند. اقداماتی که در این زمینه انجام خواهد شد اساسا شامل خدمات پس از فروش، مانند تعویض باتری، پنل پشتی و حتی اجزایی مانند نمایشگر، مادربرد و دوربین در مدل‌های موجود با قیمت پایین‌تر است.

با این حساب به نظر می‌رسد پس از چند سال، گوشی‌های پرچمدار سری میت که از دستگاه‌های قابل توجه بازار محسوب می‌‌شوند اکنون قرار نیست در سال جاری رونمایی شوند. اگر چنین اتفاقی به صورت رسمی تایید شود، فقط هواوی از تحریم‌های خود ضرر نمی‌کند، بلکه بازار جهانی موبایل به طور کلی و به ویژه مصرف‌کنندگان نیز متضرر خواهند شد، زیرا یکی از گزینه‌های عالی موجود در بازار کم شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmadmosavi0093@gmail.com
    Ahmadmosavi0093@gmail.com | ۲۷ خرداد ۱۴۰۰

    کیفیت گوشی هاش بی رقیب شده بودن...

مطالب پیشنهادی