ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ خداحافظی همیشگی با Call of Duty Online

هفت سنگ این هفته را با خبری از تنسنت شروع می‌کنیم که مثل همیشه تاثیر پر رنگی در اخبار این هفته داشت؛ این کمپانی اعلام کرد که بازی Call of Duty Online در ماه آگست ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

هفت سنگ این هفته را با خبری از تنسنت شروع می‌کنیم که مثل همیشه تاثیر پر رنگی در اخبار این هفته داشت؛ این کمپانی اعلام کرد که بازی Call of Duty Online در ماه آگست برای همیشه از دسترس خارج می‌شود. این بازی در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک محصول رایگان پلتفرم کامپیوتر در چین منتشر شد و نقشه‌ها و سلاح‌هایی  از تمام فرنچایزهای کال آف دیوتی را ارائه می‌داد.

هر چند که این بازی به موفقیت قابل قبولی هم دست پیدا کرد اما به نظر می‌رسد که اکتیویژن و تنسنت نتوانسته‌اند برای ادامه‌ی این بازی با هم به تفاهم برسند. این موضوع باعث شده تا حدس و گمان‌هایی در این باره شکل بگیرد که هدف از این کار، افزایش کاربران Call of Duty Mobile است که چندان بعید هم به نظر نمی رسد.

اولین بازی از سری Final Fantasy در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و پس از ٖن در طی سال‌ها، این سری گسترش یافت و در پلتفرم‌های مختلفی منتشر شد تا جایی که الان به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی در تاریخ ویدیوگیم‌ها شناخته می‌شود. حالا که به ۳۵ سالگی این سری نزدیک می‌شویم، Square Enix تصمیم گرفته تا یک مجموعه ریمستر شده از شش بازی فاینال فانتزی را با عنوان Final Fantasy Pixel Remaster منتشر کند.

سازندگان امانگ آس که در هفته‌ی قبل روند آپدیت‌های آتی را اعلام کرده بودند، این هفته آپدیتی منتشر کردند که دو ویژگی جدید به بازی اضافه کرده است. در آپدیت جدید بازیکنان می‌توانند تا سقف ۱۵ نفر در یک بازی حضور پیدا کنند بنابراین پالت رنگی کاراکترها هم متنوع‌تر شده. همچنین بازیکنان از این به بعد امکان استفاده از کنترلر را هم دارند.

حتما اسم بازی Pokémon GO‏ را شنیده‌اید. این بازی یکی از معروف‌ترین بازی‌های واقعیت افزوده است که توسط کمپانی Niantic عرضه شد و حالا سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که یک بازی واقعیت افزوده دیگر را در دست ساخت دارند که داستان آن بر محوریت تبدیل‌شوندگان است. طبق اخبار اعلام‌شده، بازی TRANSFORMERS: Heavy Metal امسال در برخی کشورها سافت‌لانچ خواهد شد و سپس به صورت رسمی عرضه می‌شود. برای پیش ثبت‌نام می‌توانید به وبسایت این بازی مراجعه کنید.

آخرین خبر این هفته مربوط به جزئیات جدیدی است که از بازی Total War Battles: Warhammer منتشر شده؛ یک بازی استراتژیک که پای جادو و هیولاها و جنگ را به داستان باز کرده. خلاصه داستان این است که تمام نژادهای جهان Warhammer  برای به دست آوردن یک غنیمت کمیاب و خطرناک به جان هم افتاده‌اند و تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که باید انتظار تجربه‌ای شبیه به بازی‌های Total War Warhammer کامپیوتر را داشته باشیم که روی موبایل پیاده شده. نسخه‌ی بتای بازی همین امسال منتشر خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده.

Crypt of the NecroDancer

  • بازی آنلاین است

بالاخره انتظارها به پایان رسیدند و پس از پنج سال نسخه‌ی اندروید بازی Crypt of the NecroDancer‏ منتشر شد. این بازی روگ‌لایک مثل بسیاری از همتایانش در اعماق سیاهچال‌ها جریان دارد اما با اضافه کردن موسیقی یک تجربه‌ی جدید خلق کرده که در آن باید به ریتم موسیقی گوش بدهید و بر اساس آن حرکت کنید. این بازی یک امکان جالب هم دارد که دست شما را در انتخاب موسیقی پس زمینه باز گذاشته و می‌توانید بازی را با موسیقی محبوب خودتان تجربه کنید.

Crypt of the NecroDancer

Crypt of the NecroDancer

سازنده: BRACE YOURSELF GAMES INC. قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2200/1000 مگابایت زبان:

RuneScape

  • بازی آنلاین است

این هفته، هفته‌ی به پایان رسیدن انتظارها بود زیرا بازی RuneScape هم پس از دو سال بالاخره برای اندروید منتشر شد. بازی RuneScape یک عنوان جهان‌باز است که داستان یک سرزمین در معرض جنگ را روایت می‌کند و شما می‌توانید به عنوان یک سرباز دلیر با همراهی دوستانتان در برابر دشمنان بایستید یا اینکه به تنهایی ماجراجویی کنید.

متاسفانه باید این را هم بگویم که بر خلاف انتظار طولانی که نصیب بازیکنان شد، بازی چندان  اوضاع مساعدی ندارد. هم در بخش ورود به بازی ایراداتی وجود دارد و هم ارتباط بازی گاهی اوقات قطع می‌شود و اگر از سد تمام این مشکلات بگذرید باید انتظار داشته باشید که گاهی بازی کرش کند. البته سازندگان بازی گفته‌اند که در تلاشند تا به سریع‌ترین شکل ممکن این مشکلات را رفع کنند.

RuneScape

RuneScape

سازنده: Jagex قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 133.9/100 مگابایت زبان:

The Witcher Tales: Thronebreaker

  • بازی آفلاین است

بازی The Witcher Tales: Thronebreaker که به عنوان یک اسپین آف از بازی کارتی Gwent هم شناخته می‌شود، یک سال قبل برای iOS منتشر شده بود و حالا به اندروید هم راه پیدا کرده. اگر فن ویچر هستید و بدتان نمی‌آید یک بازی کارتی تک نفره را تجربه کنید که داستان محور است و شما را به ماجراجویی در دنیای ویچر می‌برد، حتما نگاهی به این بازی داشته باشید.

گیم‌پلی حدودا ۳۰ ساعت زمان می‌برد و شما را با کاراکتر‌های مختلفی آشنا می‌کند که در طی داستان وقتی با شما همراه می‌شوند یا بهتان خیانت می‌کنند، زیر و بم شخصیتشان را می‌شناسید. با توجه به صداگذاری‌های جذاب کاراکترها بهتر است با هندزفری به سراغ این بازی بروید تا لذت بازی را دوچندان تجربه کنید.

The Witcher Tales: Thronebreaker

The Witcher Tales: Thronebreaker

سازنده: CD PROJEKT S.A. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000/307 مگابایت زبان:

Shadow of Death 2

  • بازی آفلاین است

بازی Shadow of Death 2 فعلا به صورت دسترسی زودرس منتشر شده اما استقبال ۱۰ میلیونی از بازی اول این سری بازیکنان زیادی را قانع کرده که بازی را پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی امتحان کنند. بازی شما را با خود به قلب روایت ماجراجویی‌های یک جنگجو به نام مکسیموس می‌برد که در بازی اول با اهریمن‌ها جنگید تا نور را به سرزمین خود برگرداند.

داستان هنوز همان است اما هم حرکات جدیدی به روش‌های مبارزه‌ی کاراکتر اضافه شده و هم باس‌قایت‌ها پیچیده‌تر و جذاب‌تر شده‌اند. این بازی ۶ نقشه ی مختلف را در اختیارتان می‌گذارد که باید در آن‌ها به جستجوی اژدهایی به اسم Leviathan بروید؛ اژدهایی جادویی که حتی بازدمش هم کشنده است.

Shadow of Death 2

Shadow of Death 2

سازنده: Bravestars Technology JSC قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 572.9/143 مگابایت زبان:

Idle Mayor Tycoon

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

بازی Idle Mayor Tycoon یک عنوان مدیریت و شبیه‌سازی است که در آن مسئول ساخت و توسعه‌ی یک شهر هستید. البته همه‌چیز از یک زمین سبز و بی تمدن شروع می‌شود و باید از ساختن یک شهر کوچک شروع کنید و با مدیریت خوب به یک کلان‌شهر برسید. هر چه شهر بیشتر پیشرفت کند و سطح درآمدها بالاتر برود می‌توانید کارمندان بیشتری استخدام کنید تا در روند گسترش شهر به شما کمک کنند.

بازی طراحی گرافیکی خوبی دارد، گیم‌پلی آن روان است و این امکان را به شما می‌دهد که حتی وقتی آفلاین هستید هم شهرتان به درآمدزایی ادامه بدهد. بازی فعلا فقط برای اندروید منتشر شده و مشخص نیست که برای iOS هم منتشر می‌شود یا نه.

Idle Mayor Tycoon

Idle Mayor Tycoon

سازنده: T-Bull قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 60 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • LEGEND
    LEGEND | ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

    rune scape چجوریه کسی بازی کرده

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

    😏

مطالب پیشنهادی