ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی بادز ۲ سامسونگ با فناوری حذف نویز فعال از راه می‌رسد

سامسونگ ماه آینده از جدیدترین ایرباد بی‌سیمش به نام گلکسی بادز ۲ رونمایی می‌کند که طبق گزارشی جدید، از فناوری حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند. در شایعات و گزارش‌های اولیه گفته شده بود که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

سامسونگ ماه آینده از جدیدترین ایرباد بی‌سیمش به نام گلکسی بادز ۲ رونمایی می‌کند که طبق گزارشی جدید، از فناوری حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند.

در شایعات و گزارش‌های اولیه گفته شده بود که سامسونگ چنین قابلیتی را برای ایرباد آینده‌اش درنظر نمی‌گیرد، اما حالا یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «Ice Universe» با انتشار یک اسکرین شات چنین ادعاهایی را رد کرده و از تجهیز گلکسی بادز ۲ به ANC خبر داده است.

در حال حاضر تنها ایربادهای گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز لایو از فناوری حذف نویز فعال بهره می‌برد و مدل‌های گلکسی بادز و بادز پلاس دارای فناوری سرکوب نویز پسیو هستند که عملکرد پایین‌تری نسبت به ANC از خودش نشان می‌دهد.

طبق این اسکرت شات، گلکسی بادز ۲ از فناوری حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند و البته می‌توان در آن از حالت صدای محیط هم استفاده کرد که رسیدن صدای محیط به کاربر را ممکن می‌کند.

گلکسی بادز ۲ سامسونگ

غیر از این فناوری، انتظار می‌رود گلکسی بادز ۲ سامسونگ صدای بیس بهتری هم به گوش کاربر برساند. انتظار می‌رود عملکرد ایرباد آینده کره‌ای‌ها در این زمینه مشابه بادز پلاس باشد و نتواند با بادز پرو رقابت کند.

به تازگی ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای از گلکسی بادز ۲ هم منتشر شده که طراحی این ایرباد را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد. انتظار می‌رود این محصول قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار داشته باشد.

سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد مراسم آنپکد بعدی خود را برگزار می‌کند که در آن شاهد رونمایی از جدیدترین گوشی‌های تاشو این برند یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ خواهیم بود. علاوه بر آن‌ها، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک و ایرباد گلکسی بادز ۲ هم معرفی خواهند شد.

طبق شایعات، این احتمال وجود دارد که سامسونگ در مراسم ماه آینده‌اش از گوشی تاشو سومی به نام گلکسی زد فلیپ ۳ لایت هم رونمایی کند، هرچند نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر قطعی کرد و همچنان باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی